لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی باتری L شکل و دوربین آیفون 12 پرو مکس توسط iFixit

بررسی باتری L شکل و دوربین آیفون 12 پرو مکس توسط iFixit

وب سایت iFixit در بررسی‌های خود اعلام کرده که باتری آیفون 12 پرو مکس به خاطر بزرگ‌تر بودن، طراحی L شکل دارد و ظاهر آن متفاوت‌تر از باتری آیفون‌های دیگر سال 2020 است. همچنین دوربین آیفون 12 پرو مکس شگفت‌انگیزترین قطعه در این تلفن هوشمند است.

در این بررسی‌ها مشخص شده که باتری بزرگ‌ترین قطعه‌ای است که در آیفون 12 پرو مکس قرار گرفته و به همین دلیل می‌توان از انتظار ذخیره سازی بیشتر از شارژ را داشت. این باتری با ظرفیت 15.04 وات ساعت ساخته شده است. برای درک بیشتر بودن ظرفیت این باتری کافی است به ظرفیت 10.78 وات ساعتی آیفون 12 اشاره کرد که در تست‌ها و بررسی‌های پیشین توانسته رکوردهای نسبتاً مناسبی را از خود به جا بگذارد. 

این وب سایت همچنین تائید کرده قطعات تعبیه شده در دوربین آیفون 12 پرو ابعادی بزرگ‌تر دارد و قدرت بیشتری برای زوم داشته باشد. دوربین آیفون 12 پرو مکس از نظر وب سایت iFixit تأثیربرانگیزترین قطعه‌ای است که در این تلفن هوشمند جای گرفته است. اپلدر طراحی این دوربین از سنسورهای سفارشی خاص استفاده کرده و توانسته سنسورهایی بزرگ‌تر و البته کارآمدتر را برای ثبت تصاویر ویژه به کار بگیرد.

این بررسی‌ها ادعای اپل را تائید کرده و از طریق ثبت تصاویر با پرتوی ایکس نشان داده که سنسور دوربین آیفون 12 پرو تا 47 درصد بزرگ‌تر شده‌اند. این موضوع باعث می‌شود تا نور بیشتری به لنز وارد شود و تصاویر شفاف‌تر و دقیق‌تری از طریق آیفون 12 پرو مکس به ثبت برسد. 

آیفون 12 پرو مکس مجهز به سیستم استبلایز ویژه همراه با مگنت‌هایی خاص است که به صورت مداوم از حرکت‌ها و لرزش‌های مختلف در زمان تصویر برداری جلوگیری می‌کند. طراحی این سیستم مگنتی با تمام سیستم‌های استبلایزی که تا به امروز اپل به کار گرفته متفاوت است.

آیفون 12 پرو مکس به تازگی آماده عرضه شده است و در حال حاضر آماده فروش در بازار ایران نیز هست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420