لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از آیفون 6 اس و SE از آی او اس 15 متوقف می‌شود

پشتیبانی از آیفون 6 اس و SE از آی او اس 15 متوقف می‌شود

 شرکت اپل به احتمال زیاد از سال آینده پشتیبانی از آیفون 6 اس و SE را از آی او اس 15 حذف می‌کند و این سیستم عامل روی آیفون‌های 7 به بعد امکان نصب را خواهد داشت.

این شایعه توسط یکی از وب سایت‌های فعال در حوزه فناوری منتشر شده که نشان می‌دهد آی او اس 15 دیگر پشتیبانی از آیفون 6 اس را به همراه نخواهد داشت. این موضوع به معنای آن است که اپل سال 2021 میلادی پشتیبانی از دو تلفن هوشمند را خود متوقف می‌کند.

منابع تائید کننده این شایعه تائید کرده‌اند که آی او اس 14 آخرین نسخه‌ای است که روی آیفون‌های 2015 نصب می‌شود و اپل پس از شش سال، پشتیبانی نرم افزاری خود را از این دستگاه‌ها حذف می‌کند. تا پیش از این نیز اپل پشتیبانی طولانی مدت خود را برای آیفون 6 و آیفون 5 اس ارائه داده بود و این محصولات، آخرین آیفون‌هایی به‌حساب میایند که پشتیبانی اپل از نسخه‌های جدید آی او اس را دریافت نمی‌کنند.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که شرکت اپل عمر متوسط تلفن‌های هوشمند خود را بین سه تا پنج سال در نظر گرفته است. البته در سندی که اپل برای پشتیبانی از محصولات خود ارائه داده، عمر متوسط تلفن‌های هوشمند آیفون را چهار سال اعلام کرده است که در صورت استفاده درست از باتری و موارد دیگر می‌تواند بیشتر نیز بشود.

با این حال اپل به طور معمول پنج سال از تلفن‌های هوشمند خود پشتیبانی نرم افزاری می‌کند و حتی پس از آن نیز پشتیبانی از اپ استور را قطع نمی‌کند و همچنان کاربران می‌توانند با وجود عدم دسترسی به قابلیت‌های جدید ارائه شده در نسخه‌های تازه سیستم عامل آی او اس، از دستگاه‌های خود برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420