لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با دور زدن اپ استور گوگل استادیا در آیفون آماده اجرا می‌شود

با دور زدن اپ استور گوگل استادیا در آیفون آماده اجرا می‌شود

شرکت گوگل تصمیم گرفته تا با دور زدن اپ استور، سرویس گوگل استادیا را آماده اجرا در آیفون‌ها کند. در حقیقت تلفن‌های هوشمند آیفون گوگل استادیا را از طریق مرورگر اجرا می‌کنند.

تا پیش از این بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های مربوط به استریم بازی‌ها با چالش‌هایی مربوط به عرضه خدمات خود در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس مواجه بودند. اپل نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را محدود به اپ استور کرده و طبق دستورالعمل خود توسعه دهندگان را مجبور به ارائه حق کمیسیون فروش سرویس و بازی‌ها کرده است.

در حقیقت اپل از توسعه دهندگان می‌خواهد تا علاوه بر پرداخت کمیسیون فروش سرویس پردازش ابری مربوط به استریم بازی‌ها، تک تک بازی‌ها را نیز از طریق اپ استور و با احتساب حق کمیسیون جداگانه عرضه کنند. این موضوع باعث چالش‌های زیادی میان اپل و اپیک گیمز و سرویس استیم لینک شد که در نهایت کاربران آیفون‌ها از سرویس‌های توسعه داده شده توسط این شرکت‌ها محروم ماندند.

در این میان مایکروسافت نیز تصمیم گرفت تا سرویس ایکس کلاود خود را حتی به صورت پیشنهادی به اپ استور نیاورد و درخواست آن را نیز به شرکت اپل نداد. مایکروسافت اعلام کرده بود که ایکس کلاود از طریق وب آماده عرضه به کاربران آی او اس می‌شود.

حال به نظر می‌رسد که گوگل استادیا در آیفون آماده اجرا شده است و با پیشی گرفتن از مایکروسافت و دور زدن اپ استور امکان اجرای بازی‌های خود را از طریق مرورگر به کاربران تلفن‌های هوشمند تولید شده توسط اپل ارائه داده است. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران آیفون گوگل استادیا را بدون نیاز به نصب اپلیکیشن تنها از طریق مرورگر وب روی دستگاه‌های خود اجرا کنند و دیگر نیازی به دانلود و نصب آن‌ها از طریق اپ استور نداشته باشند.

گوگل اعلام کرده که این سرویس زودتر ایکس کلاود آماده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت وبه‌زودی نیز قابل استفاده برای اجرای بازی‌های مختلف خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373