لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با Pholorize عکس‌های سیاه و سفید را رنگی کنید

با Pholorize عکس‌های سیاه و سفید را رنگی کنید

اپلیکیشن Pholorize که با قیمت 1.49 دلار در اپ استور ارائه شده، امکان رنگی کردن تک تک تصاویر سیاه و سفید را به شما می‌دهد. این اپلیکیشن با استفاده از ابزارهای هوشمند خود، می‌تواند به شکلی دقیق رنگ‌های موجود در عکس سیاه و سفید را تشخیص دهد و از آن طریق تصاویر رنگی شده آن‌ها را به شما نشان دهد.

این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای تشخیص طیف‌های مختلف رنگ سیاه و سفید استفاده می‌کند تا از آن طریق رنگ‌های ثبت شده در تصویر را تشخیص دهد و در نهایت بتواند به صورت مستقیم و بهینه امکان رنگی کردن تصاویر را داشته باشد. با استفاده از این اپلیکیشن به سادگی می‌توانید عکس‌های خود را رنگی کرده و از فایل‌های خروجی آن لذت ببرید.

این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار آسانی دارد و می‌توانید به سادگی از آن برای تغییر و ویرایش عکس‌های مورد نظر خود استفاده کنید. این رابط کاربری بسیار ساده، آسان و بدون دردسر است و می‌تواند به‌راحتی امکان تبدیل عکس‌های سیاه و سفید به عکس‌های رنگی را برای شما فراهم آورد.

اپلیکیشن Pholorize با قیمت 1.49 دلار آماده عرضه در اپ استور شده است و می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل و شارژ حساب اپل آیدی خود آن را برای آیفون خود دریافت کنید. لازمه استفاده از این اپلیکیشن نصب بودن آی او اس 13 و نسخه‌های بالاتر از آن است و نمی‌توان آن را روی برخی از آیفون‌های قدیمی نصب کرد.

گفتنی است که این اپلیکیشن در گوشی‌های اندرویدی نیز قابل استفاده است و تنها کافی است، با دانلود و نصب آن از طریق گیفت کارت گوگل پلی از قابلیت‌های ویژه آن در اندروید نیز لذت ببرید.

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت دوره‌ای در سرویس‌های گوگل پلی و اپ استور آماده عرضه به صورت رایگان می‌شود. در زمان تنظیم این نوشته نیز این اپلیکیشن در اپ استور به صورت رایگان آماده عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420