لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعطیلات کریسمس برای اپل با برنامه‌های آموزش همراه خواهد بود

تعطیلات کریسمس برای اپل با برنامه‌های آموزش همراه خواهد بود

 اپل برای تعطیلات کریسمس امسال برنامه‌ای خلاقانه را برای اعضای خانواده ارائه خواهد کرد که از 19 نوامبر شروع و تا 31 دسامبر ادامه خواهد داشت.

این شرکت برای تعطیلات کریسمس 2021 برنامه‌های خلاقانه متناسب با شرایط فعلی همه گیری کرونا ارائه می‌دهد که اکثر خانواده‌ها در خانه می‌مانند. همچنین این برنامه‌های سرگرم کننده فقط در دستگاه‌های اپل قابل اجرا هستند، در واقع با یک تیر دو نشان زده است.

اپل برنامه جدیدی با نام «Make Your Holiday» را آماده راه اندازی کرده که به عنوان یک هدیه برای تعطیلات کریسمس در نظر گرفته شده است. هدف از این برنامه این است که کاربران در هر سنی با استفاده از دستگاه‌های اپل خودشان بتوانند هدایای جشن منحصر به فردی را خلق کنند.

به قول اپل این پروژه کمی سرگرمی و خلاقیت در تعطیلات کریسمس امسال اضافه کرده است. این برنامه شامل یک کتاب پروژه 74 صفحه‌ای با دانلود رایگان دارد که به خانواده‌ها و دوستانشان پروژه‌ها و ایده‌های آسان برای به اشتراک گذاری قدردانی، ارائه تفکر و جشن گرفتن را هدیه می‌دهد. بهترین بخش آن برای خانواده‌ها و دوستان است که چه دور باشند چه نزدیک، خلاقیت و ابتکار ایجاد می‌کنند.

کتاب پروژه یک سند Pages است که شامل لینک‌های درون خطی، ایده‌های خلاقانه و دستورالعمل گام به گام برای کاربران ارائه شده است که به ساخت پوستر، پرتره خانوادگی، ژورنال‌های قدردانی و تشکر، روانداز ایموجی، کارت‌های خوشامد گویی و هدیه و سایر موارد کمک می‌کند.

برخی از این پروژه‌ها شامل برنامه‌های بومی اپل است و برخی دیگر دارای نرم افزارهای پیشرفته‌تری مثل Procreate و DoubleTake هستند.

در برنامه تعطیلات کریسمس، اپل با برگزاری جلسات هفتگی مجازی از این ایده‌ها حمایت می‌کند. پروژه از 19 نوامبر شروع شده و تا 31 دسامبر ادامه دارد. خلاقیت‌هایی که اپل ارائه خواهد داد الهام بخش بوده و نکات مربوط به پروژه را توضیح می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373