لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دلیل تولید صدای پلی استیشن 5 پیدا شد

دلیل تولید صدای پلی استیشن 5 پیدا شد

برخی از کاربران که کنسول جدید سونی را خریداری کرده‌اند، خبرهایی مبنی بر پرسروصدا بودن این کنسول‌ها در جریان اجرا بازی‌ها را منتشر کرده‌اند و حالا دلیل تولید زیاد صدای پلی استیشن 5 توسط مدیران یکی از شرکت‌های بازی سازی مشخص شده است.

Frank Keienburg از مدیران بخش توسعه بازی در سوپرسل به تازگی با همین مشکل در پلی استیشن 5 مواجه شده است. او در حساب رسمی توییتر خود تجربه استفاده از پلی استیشن 5 را به اشتراک گذاشته است و طی آن اطلاعاتی ویژه را از آن طریق ارائه داده است. 

 او در ابتدا توییت کرده که پلی استیشن 5 صدای زیادی در زمان اجرای بازی‌ها تولید می‌کند. او همچنین توضیح داده که نسخه در اختیار او شامل نسخه مبتنی بر دیسک می‌شود و صدای تولید شده توسط کنسول را می‌توان در کل آپارتمان نیز شنید. او احتمال داده که ممکن است فن پلی استیشن 5 در اثر حادثه‌ای شکسته باشد.

او در نهایت اقدام به بازگشایی کنسول خود کرده تا علت این موضوع را جویا شود و در نهایت متوجه شده که این مشکل به خاطر نزدیک بودن یک برچسب در کنار فن بوده است. حرارت بیرون رانده شده از طریق فن باعث می‌شود تا این چسب این لیبل شل شود و در نهایت با جدا کردن آن دیگر صدایی در حین اجرای بازی‌ها شنیده نشده است.

البته این روند که برای جدا کردن یک برچسب ساده باید آن را طی کرد بسیار طولانی و زمان‌گیر بوده است. از طرف دیگر انجام این کار ممکن بود باعث خرابی دستگاه شود.

با این حال به نظر می‌رسد که وجود این برچسب علاوه بر ایجاد مزاحمت، هیچ تأثیری روی روند کاربری دستگاه‌ها ندارد. با توجه به این موضوع پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک و در سری‌های بعدی تولید پلی استیشن 5 این مشکل به‌طور کامل برطرف شود و سونی برچسب یاد شده را از قطعات بدنه دستگاه حذف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373