لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسته ایکس باکس سری ایکس با آیفون سازگار است

دسته ایکس باکس سری ایکس با آیفون سازگار است

 کنسول‌های نسل نهم به تازگی آماده عرضه شده‌اند و حالا شرکت اپل و مایکروسافت طی همکاری اخیر خود تصمیم دارند تا پشتیبانی از دسته ایکس باکس سری ایکس در مک را توسعه دهند و امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهند.

تا پیش از این، دسته ایکس باکس سری ایکس از طریق کابل یا ارتباط بلوتوث امکان اتصال به آیفون، آیپد و کامپیوترهای ویندوزی را داشت. اما اجرای بازی‌ها از طریق کامپیوترهای مک و از طریق سیستم عامل macOS با استفاده از دسته ایکس باکس ممکن نیست.

در صفحه پشتیبانی (Support) اپلبه تازگی تأکید شده که کاربران می‌توانند از دسته ایکس باکس سری ایکس برای اجرای بازی‌های مختلف در دستگاه‌های مختلف استفاده کنند. در این بخش تأکید شده که تنها دسته ایکس باکس سری ایکس نسخه ایلایت امکان اجرای بازی‌ها در سیستم عامل‌های شرکت اپل را خواهد داشت.

از طرف دیگر اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که دسته ایلایت ایکس باکس سری ایکس برای اجرای بازی‌ها و رابط کاربری قرار است به بازی‌های ارائه شده در اپ استور سازگار شود و در عین حال امکانات بیشتری برای کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط اپل ارائه شود.

گفتنی است که در این سند هیچ اشاره‌ای به دسته دوال سنس پلی استیشن 5 نکرده است. در حال حاضر دوال شاک 4 امکان اجرا را روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های iOS و iPadOS را که از طریق اپل آرکید ارائه شده را دارند. با این حال به نظر می‌رسد که اجرای بازی‌ها از طریق پلتفرم‌های دیگر مثل اپل تی وی یا مک در اپل آرکید با دسته پلی استیشن 4 یا 5 ممکن نیست و کاربران نمی‌توانند از طریق آن‌ها اقدام به اجرای بازی‌های مختلف کنند.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند از ای او اس و آیپد او اس 14.3 به بعد از کنترلر ایکس باکس سری ایکس باکس بدون محدودیت استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373