لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار: فریب سودجویان به اسم خدمات اکتیو کردن اپل آیدی را نخورید

هشدار: فریب سودجویان به اسم خدمات اکتیو کردن اپل آیدی را نخورید

تعدادی از کاربران اخیراً اعلام کرده‌اند که قربانی فریب کاری سودجویی افرادی شده‌اند که به اسم ارائه خدمات اکتیو کردن اپل آیدی از آن‌ها مبلغی مشخص را دریافت کرده‌اند.

طی هفته‌های گذشته بسیاری از کاربران با چالش دی اکتیو شدن اپل آیدی خود مواجه شده‌اند. این چالش باعث می‌شود تا آیفون یا آیپد در زمان دانلود و نصب اپلیکیشن یا بازی‌ها از اپ استور یا دیگر کارهایی که نیاز به فعال بودن اپل آیدی دارد، نتوان کار خود را به‌درستی انجام دهد.

در بخش وبلاگ اِن آی سی تا پیش از این توضیح داده شد که رفع این مشکل مشخصاً به خاطر استفاده از لوکیشن‌هایی است که با آی پی کاربری و آدرسی که در اپل آیدی وارد نشده، سازگار نیستند. همچنین روش برطرف کردن این مشکل نیز توضیح داده شد و از کاربران درخواست شد تا برای پیشگیری از بروز این مشکل بخش Find My iPhone را خاموش کنند.

در وبلاگ اِن ای سی آموزش رفع مشکل this Apple id is not active داده شد و از کاربرانی که با این مشکل مواجه شدند، درخواست شد تا با مراجعه به بخش پشتیبانی نرم افزاری اپل Apple Support و چت کردن با اپراتورهای این بخش، دوباره اپل آیدی خود را اکتیو کنند.

اِن آی سی تاکیید کرده است که این مشکل به صورت رایگان و توسط خود کاربر انجام پذیر است و نیازی به ارائه اطلاعات حساس به کاربران وجود ندارد. با این حال، مشخص شده که برخی از افراد سودجو مبالغی هنگفت را بابت ارائه این خدمات از کاربران دریافت کرده‌اند و همین خدمات که باید به صورت رایگان انجام می‌شد را برای آن‌ها انجام داده‌اند.

گفتنی است که البته ارائه خدمات چت کردن با بخش پشتیبانی Apple Support لزوماً رایگان نیست و ارائه دهنده آن می‌تواند هزینه‌ای معقول و مشخص را از کاربران بابت این خدمات دریافت کند، آنچه مهم است این است که کاربران باید بدانند که خودشان نیز می‌توانند بدون پرداخت هزینه این کار را انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420