لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فایرفاکس 83 با قابلیت‌های جدید برای مک آماده عرضه شد

فایرفاکس 83 با قابلیت‌های جدید برای مک آماده عرضه شد

فایرفاکس 83 با قابیلت پینچ برای زوم کردن به همراه بهبود عملکرد و ایجاد HTTPS-Only Mode را ارائه شده است.

بنیاد موزیلا، مرورگر فایرفاکس 83 را به همراه ویژگی‌های جدید و بهبودها که شامل HTTPS-Only Mode جدید، پینچ برای زوم کردن در وب و موارد بیشتر در مک منتشر کرده است.

جدیدترین ویژگی امنیتی موزیلا ایجاد HTTPS-Only Mode است که به کاربر اطمینان می‌دهد که با امنیت کامل به هر سایتی وارد شده یا متصل شود. در صورتی که وب‌سایتی از این پروتکل امنیتی SSL را پشتیبانی نکند، فایرفاکس 83 از کاربر سؤال می‌پرسد قبل از اینکه به آن سایت متصل شود.

فعال کردن HTTPS-Only Mode از طریق Preferences menu انجام می‌شود( آیکون سه خط را در گوشه سمت راست بالایی مرورگر)، سپس گزینه Privacy & Security را انتخاب کرده و با اسکرول به پایین HTTPS-Only Mode انتخاب و در همه پنجره‌ها فعال می‌شود.

ویژگی دیگری که فایرفاکس 83 در مک ارائه کرده قابلیت پینچ برای زوم کردن است که بزرگنمایی و کوچک کردن صفحه وب با آن انجام می‌شود. همچنین قابلیت تصویر در تصویر توسط میانبرهای صفحه کلید که برای جلو و عقب بردن سریع ویدیو استفاده می‌شود.

موزیلا همچنین عملکرد و طراحی تعدادی از ویژگی‌های جستجو را برای فایرفاکس بهبود بخشیده و عملکرد لود شدنصفحه را تا 15 درصد، پاسخگویی صفحه تا 12 درصد و کاهش استفاده از حافظه تا 8 درصد را بهبود بخشیده است.

بخشی از موتور جاوا اسکریپت که به کامپایل و نمایش وب سایت‌ها کمک می‌کند جایگزین شده است، که بهبود امنیت و حفظ موتور را هم‌زمان انجام می‌دهد.

فایرفاکس 83 برای دانلود در وب‌سایت موزیلا قابل دسترسی است و روی پردازنده‌های اپل سیلیکون با استفاده از برنامه شبیه سازی تحت Rosetta2 که همراه با مک او اس بیگ سور است، انجام می‌شود. همچنین قرار است فایرفاکس به صورت بومی برای این پردازنده‌ها در آینده منتشر شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت