لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سیلیکون و تحقق رویای استیو جابز برای استقلال در ساخت محصولات

اپل سیلیکون و تحقق رویای استیو جابز برای استقلال در ساخت محصولات

کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون به تازگی عرضه شده اند حالا مدیران اپل میگویند که این محصولات تحقق رویای استیو جابز برای استقلال این شرکت در ساخت محصولات است.

اخیرا مصاحبه‌‌ای از طرف «Om Malik» نویسنده وب و فناوری و بنیانگذار GigaOM با کریگ فدریگی مدیر بخش توسعه نرم افزاری شرکت اپل انجام شده است. در این مصاحبه کریگ فدریگی رئیس بخش مهندسی نرم افزار اپل، گرگ جزویک رئیس بخش بازاریابی و جانی سروجی رئیس بخش تراشه حضور داشتند و درباره انگیزه‌هایی که برای خلق اپل سیلیکون و تمایز بسیار مشخص این شرکت از سایر رقبا بحث شده است و اینکه چرا مشخصات و ویژگیهای تراشه نامربوط شده است.

«استیو می‌گفت ما کل ابزارها را خودمان خواهیم ساخت. ما تمام قطعات را برای همه محصولات خود از آیپاد، آیفون گرفته تا ساعت را ساخته‌ایم».

گرگ جزویک

جزویک در اینباره توضیح داد که ساختن اپل سیلیکون تحقق رویای استیو جابز برای ساختن دستگاه به صورت کاملا مستقل بود.

در واقع بزرگترین رویای استیو جابز ساختن یک دستگاه به طور کامل توسط اپل بوده است. وقتی که از سروجی درباره چگونگی مشخصات فنی اپل سیلیکون سفارشی سوال شد او خاطر نشان کرد که این قابلیتها صرفا در مورد گیگاهرتز و مگاهرتز نیست بلکه مربوط به امکاناتی است که مشتریان دریافت می‌کنند.

فدریگی با ارائه مثالی درباره اینکه چگونگی مشخصات نمی‌تواند عملکرد واقعی را نشان دهد توضیح داد که به لحاظ معماری چگونه می‌توان چند جریان فیلم 4K یا 8K را همزمان با جلوه‌های خاص پردازش کرد؟ با وجود اینکه متخصصان سعی می‌کنند به این سوال پاسخ دهند ولی با استفاده از مشخصات تراشه نمی‌شود آن را توضیح داد.

او همچنین با دقت شرح داد که یکپارچه کردن سخت افزار و نرم افزار چطور می‌تواند برخی محدودیت‌های ذاتی فیزیکی یک سخت افزار را برطرف کرده و راه حل مناسبی برای مشکلات ارائه دهد.

فدریگی اطمینان داد که روزی می رسد که همه کاربرانی که مک دارند دستگاهشان مجهز به اپل سیلیکون خواهد شد همچنین برتری سیستم‌هایی که در حال حاضر ارائه شده‌اند نسبت به موارد جایگزین را تایید کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420