لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت فریم ویر پلی استیشن 5 با حجم 900 مگابایت عرضه شد

آپدیت فریم ویر پلی استیشن 5 با حجم 900 مگابایت عرضه شد

شرکت سونی چند روز پس از عرضه کنسول نسل نهمی خود، اولین آپدیت فریم ویر پلی استیشن 5 را آماده عرضه کرده است. این به روز رسانی باعث بهینه سازی روند کارکرد کنسول می‌شود.

این به روز رسانی جدید با شماره 20.02-02.25.00 منتشر شده که هیچ تغییر قابل توجهی را در کاربری و رابط گرافیکی پلی استیشن 5 ایجاد نمی‌کند. این به روز رسانی شامل 900 مگابایت می‌شود که بر اساس ادعای سونی بازدهی و کاربری پلی استیشن 5 را بهینه سازی می‌کند.

سونی این آپدیت فریم ویر پلی استیشن 5 را برای تمامی ریجنن ها شامل آمریکا و کانادا، اروپا و ژاپن انتشار داده است. با این حال این آپدیت ممکن است برای برخی از ریجن ها با تأخیر چند روزه آماده عرضه به کاربران شود.

سونی هیچ توضیحات خاصی را برای دلیل به روز رسانی خود منتشر نکرده است، این موضوع نشان می‌دهد که تغییرات آپدیت جدید تنها به رفع برخی از باگ‌های کاربردی مربوط بوده است و این موضوع تأثیری روی روند کاربری دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل نگذاشته است. به احتمال زیادی آپدیت جدید مشکل اسلیپ شدن دستگاه‌ها را برطرف می‌کند و به کاربران امکان استفاده بدون مشکل را به کاربران ارائه می‌دهد.

سونی به تازگی پلی استیشن 5 را آماده عرضه کرده است و حالا تصمیم دارد تا این کنسول بازی را با پیشنهادهای ویژه آماده عرضه به تمامی کاربران در سراسر جهان کند. این کنسول در حال رقابت با ایکس باکس سری ایکس است و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک نیز امکاناتی ویژه را از طریق به روز رسانی‌های مختلف به کاربران ارائه دهد. کاربران توقع دارند در آپدیت بعدی مشکل عدم دسترسی به مرورگر به طور کامل برطرف شود.

این به روز رسانی از طریق بخش Settings قابل دانلود و نصب روی کنسول نصب نهمی شرکت سونی است و میتوان آن را به محض دانلود از اینترنت روی کنسول نصب کرد و دوباره از کنسول استفاده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373