لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کمیسیون اپ استور را برای برخی توسعه دهندگان کاهش می‌دهد

اپل کمیسیون اپ استور را برای برخی توسعه دهندگان کاهش می‌دهد

 اپل برای برخی توسعه دهندگان که در آمد کمتر از یک میلیون دلار از اپ استور دارند، کمیسیون اپ استور را تا 15 درصد کاهش می‌دهد.

اپل اعلام کرده که تصمیمی ویژه برای کسب و کارهای کوچک در اپ استور دارد که شامل کاهش کمیسیون اپ استور برای صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان مستقل است. این برنامه از اول ژانویه 2021 برای همه توسعه دهندگانی که درآمد کمتر از 1 میلیون دلار در اپ استور دارند، شروع خواهد شد. اپل حق کمیسیون دریافتی از این کسب و کارها را که 30 درصد بوده به 15 درصد کاهش داده است.

نرخ کمیسیون 15 درصدی اپ استور برای خرید برنامه، خریدهای درون برنامه‌ای و حق اشتراک است. در واقع این کار موجب می‌شود اکثر توسعه دهندگان در اپ استور سود ببرند.

همه توسعه دهندگان که درآمد کمتر از یک میلیون دلار در سال 2020 داشته‌اند یا آن‌هایی که به تازگی به اپ استور ملحق شده‌اند، واجد شرایط برای دریافت این کاهش کمیسیون هستند.

قابل ذکر است که آن دسته از توسعه دهندگان که بیش از 1 میلیون دلار درآمد دارند، یعنی پس از کاهش 30 درصد کمیسیون درآمد آن‌ها بیش از یک میلیون دلار است. این افراد همان نرخ 30 درصد کمیسیون اپ استور را پرداخت می‌کنند.البته افرادی که به این درآمد برسند باید حق کمیسیون را کامل پرداخت کنند.

اپل بعد از اینکه با نهادهای نظارتی از جانب تنظیم کنندگان مقررات ضد انحصاری ایالات متحده مواجه شده بود، در پاسخ به شکایات توسعه دهندگان به این کاهش درصد کمیسیون رضایت داده است. البته گفتنی است که برخی مشاغل و توسعه دهندگان مثل اپیک گیمز شامل این مطلب نخواهند شد.

با وجود اینکه 28 میلیون توسعه دهنده در سراسر دنیا از اپ استور استفاده می‌کنند، اپل استفاده از این برنامه را برای همه آن‌هایی که واجد شرایط هستند قابل دسترسی می‌داند.

اپل انتظار دارد که مشاغل کوچک در اپ استور برنامه‌های تبلیغاتی دیجیتالی بیشتری تولید کنند، از مشاغل جدید حمایت کرده و سرمایه بیشتری برای مشاغل کوچک تأمین کنند تا روی برنامه‌های خود سرمایه گذاری کنند به‌خصوص افرادی که در ایجاد نرم افزارهای ابتکاری برای کاربران اپل کار می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420