لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل کروم سازگار با اپل سیلیکون منتشر شد

گوگل کروم سازگار با اپل سیلیکون منتشر شد

 گوگل اخیراً نسخه جدید مرورگر کروم را با سازگاری اپل سیلیکون و برای کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده جدید منتشر کرده است.

در حالی که مدت زمان کوتاهی از معرفی و عرضه کامپیوترهای مک می‌گذرد و این محصولات در دست مشتریان و کاربران قرار گرفته است، به تازگی گوگل نسخه جدیدی از کروم را برای ماشین‌ها طراحی و توسعه داده است. نسخه بهینه شده کروم اپل سیلیکون با عنوان کروم 87 منتشر شده است.

همان طور که توسط تیم توسعه دهنده کروم در توییتر ذکر شده، عرضه نسخه جدید کروم برای مک‌های اپل سیلیکون با مشکلی مواجه شده و برای مدتی کوتاه عرضه آن‌ها متوقف شده است.

قابل ذکر است که از تاریخ 18 نوامبر نسخه کروم برای مک‌های اپل سیلیکون فعال می‌شود و وقتی که این نسخه جدید کروم قابل دسترسی باشد کاربر می‌تواند با رفتن به صفحه دانلود کروم، آن را در مک اپل سیلیکون دانلود کند. همچنین در این صفحه گزینه‌ای وجود دارد که به دانلود از «مک با تراشه اینتل» و «مک با تراشه اپل» اشاره می‌کند.

ورژن قبلی کروم که برای مک‌های مبتنی بر اینتل طراحی شده بود، برای مک‌های با برنامه Rosetta 2 اجرا خواهد شد اما کاربران مک‌های جدید می‌توانند نسخه اپل سیلیکون مخصوص را دانلود کنند زیرا برای تراشه‌های جدید بهینه‌تر شده و بهتر اجرا خواهد شد.

کسانی که قبلاً نسخه M1 کروم را دانلود کرده‌اند در صورتی که حالا بخواهند استفاده کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اپل راه حل مناسبی برای آن در سایت خود دارد.

گفتنی است که کروم 87 که برای اپل سیلیکون منتشر شده پیشرفت‌های قابل توجه سرعت که از طریق مدیریت بهتر منابع ایجاد می‌شود را معرفی می‌کند. این نسخه از برخی فعالیت‌های اضافه کروم پشتیبانی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373