لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توان شارژر Duo Magsafe اپل به 15 وات محدود است

توان شارژر Duo Magsafe اپل به 15 وات محدود است

 اپل چندی پیش شارژر Magsafe Duo را رونمایی کرد و آن را به عنوان دستگاهی برای تأمین شارژ آیفون و اپل واچ به طور هم‌زمان معرفی کرده که احتمالاً توانی بیش از 15 وات ندارد.

مارک گورمن گزارشگر خبرگزاری بلومبرگ خاطر نشان کرد که اپل اخیراً توضیحات مربوط به محصولاتش را آپدیت کرده است. اپل با این به‌روز رسانی نشان داده که شارژر Magsafe نمی‌تواند با توان 15 وات کامل شارژ را انجام دهد.

از آنجا که هیچ‌کدام از شارژرهای اصلی مگ سیف و Magsafe Duo با یک آداپتور برق ارائه نمی‌شوند، اما اپل برای تأمین حداکثر توان 15 وات توسط مگ سیف اصلی، توصیه می‌کند که از یک آداپتور برق USB-C با توان 20 وات استفاده شود. نکته حائز اهمیت این است که آیفون 12 مینی با حداکثر توان 12 وات مگ سیف شارژ می‌شود ولی سایر مدل‌های آیفون 12 با توان 15 وات شارژ می‌شوند.

اپل در ابتدا توصیه کرد که شارژر Magsafe Duo با یک آداپتور 20 وات قابل استفاده است. این موضوع منجر به این شد که مشتریان اپل با این سؤال مواجه شوند که آیا توان 15 وات می‌تواند هم‌زمان شارژ آیفون و اپل واچ را تأمین کند.

ظاهراً پاسخ درستی برای سؤال مشتریان پیدا شد. بر طبق آپدیت توضیحات محصول که پیش‌تر به آن اشاره شد، شارژر Magsafe Duo وقتی با یک آداپتور USB-C با توان 20 وات همراه باشد، فقط شارژ با توان 11 وات را تأمین می‌کند. همچنین وقتی با یک آداپتور با توان 27 وات یا USB-C قوی‌تر همراه باشد، می‌تواند شارژ 14 وات را تأمین کند.

قابل ذکر است که سیستم مگ سیف اپل به طور مرتب در حال تنظیم تأمین شارژ برای آیفون است که بر اساس برخی فاکتورها از جمله تولید میزان گرما انجام می‌شود.

بنابراین حتی یک شارژر معمولی هم نمی‌تواند به طور عادی و دائمی شارژ با توان 15 وات را تأمین کند. با وجود این موارد شارژر Magsafe Duo کمتر از حد انتظار مشتریان و کاربران ظاهر خواهد شد.

اپل هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این شارژر اعلام نکرده ولی قیمت آن را بدون آداپتور 129 دلار در نظر گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420