لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

DisplayMate: نمایشگر آیفون 12 پرو مکس یک اثر هنری است

DisplayMate: نمایشگر آیفون 12 پرو مکس یک اثر هنری است

موسسه DisplayMate برای بار دیگر و طبق رسم هرساله خود پس از انتشار آیفون‌های جدید اقدام به بررسی نمایشگر آیفون 12 پرو مکس کرده است.

این موسسه برای آیفون 12 پرو مکس جایزه «بهترین نمایشگر اسمارت فون‌ها» “Best Smartphone Display Award” را در نظر گرفته است و بازدهی آن را در سطح A+ دانسته است.

DisplayMate همچنین به نمایشگر آیفون 12 پرو مکس لقب «یک اثر هنری» داده و اعلام کرده که این قطعه در 11 مورد هم‌سطح یا بالاتر از رکوردهای جهانی در میان نمایشگرهای باکیفیت تلفن‌های هوشمند بوده است. این آیفون تا 10 درصد از لحاظ مصرف انرژی بهینه‌تر از نسل قبلی خود، یعنی آیفون 11 پرو مکس بوده و توان رقابت با بسیاری از تلفن‌های هوشمند را دارد.

این نمایشگر با سایز 6.7 اینچ طراحی و ساخته شده و رزولوشن آن 2778 در 1284 پیکسل است که با نرخ کنتراست دو میلیون به یک تصاویر را نشان می‌دهد. نهایت روشنایی این نمایشگر نیز تا 1200 نیت است که بر اساس شرایط مختلف می‌تواند محتوای مختلف را به کاربران نشان دهد.

موسسه DisplayMate هر ساله آیفون‌های جدید را از لحاظ نمایشگر و کیفیت نشان دادن تصاویر مختلف بررسی می‌کند و از آن طریق یک امتیازی ویژه را به آن‌ها می‌دهد. این موسسه همچنین تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار دیگر را نیز بررسی می‌کند و از آن طریق یک پایگاه داده ویژه برای تست و بررسی کیفیت نمایشگرهای مختلف به حساب میاید.

اپل به تازگی از آیفون 12 پرو مکس به عنوان بزرگ‌ترین و البته پرچم‌دار سال 2020 تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کرده و قطعاً در آینده نزدیک شاهد بررسی‌های بیشتر در مورد قدرت پردازشی و کیفیت دوربین این محصول خواهیم بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420