لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دریافت کد embed سایت توسط اپل پادکست ممکن شد

دریافت کد embed سایت توسط اپل پادکست ممکن شد

 گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل پادکست برای دریافت کد embed سایت با اسپاتیفای رقابت می‌کند.

این گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل به کاربران اجازه خواهد داد که پادکست‌ها را از اپل پادکست در سایت embed کنند. در واقع می‌توان گفت که کاربران ممکن است تعداد بیشتری اپل پادکست آنلاین مشاهده کنند و از طرفی اپل برای رقابت بر سر دریافت کد شناختهشدهembed خود را آماده می‌کند.

در صورت ایجاد این شرایط، هر کاربری می‌تواند یک پادکست از اپل را embed کند. برای انجام این کار کافی است که در صفحه لندینگ وب‌سایت توصیفی از اپل پادکست دلخواهتان را پیدا کرده و سپس با کلیک روی آن یعنی می‌خواهید embed شود.

حالا روی آیکون بارگذاری در سمت راست کلیک کرده و آیکون کد را انتخاب کنید. سپس کد embed ذخیره شده و کاربر می‌تواند هر کجا که بخواهد پادکست ظاهر شود.

گرچه ایجاد این ویژگی تغییر قابل توجهی ایجاد نمی‌کند ولی دید عمومی بیشتری به اپل می‌دهد. در صورتی که اجرای embed در وب‌سایت به حالت پیش فرض قرار بگیرد، می‌تواند یک امتیاز مناسب برای کاربران باشد که به جای اسپاتیفای اپل را انتخاب کنند. با این کار اپل می‌تواند کاربران را برای استریم به پلتفرم خود به شدت جذب کند.

دریافت کد Embed به کاربران اجازه می‌دهد تا در صفحات وب و وبلاگ‌های مختلف محتوای اپل پادکست را به صورت مستقیم به اشتراک بگذارند و بدون نیاز به نصب اپلیکیشنی خاص یا مراجعه به صفحه دیگر، پادکست را مستقیم از سرویس نرم افزاری اپل پخش کنند. این قابلیت شباهت زیادی به امکان Embed کردن ویدیوها از سرویس‌هایی نظیر یوتیوب و آپارات در وب سایت‌های مختلف دارد و می‌توان از طریق آن امکانات ویژه‌ای را در دست مخاطبین یک وب سایت قرار داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420