لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرم افزار و بازی های برتر هفته

نرم افزار و بازی های برتر هفته

هفته گذشته نیز همچون روال همیشه چند بازی و نرم افزار جدید وارد فروشگاه ابزارک اپل شدند. در زیر نگاهی به برترین بازیها و نرم افزارهای هفته گذشته می‌اندازیم.

Bowling Central: بازی جذابی که دارای گرافیک سه بعدی قابل قبول، انواع حالتهای گیم پلی رقایت مولتی پلیر با دیگر کاربران، و بیش از 30 چالش مختلف در سطوح مختلف است. همچنین ویژگی دیگری که این بازی را نسبت به دیگر بازیهای هفته متمایز می‌کند امکان انجام بازی بر روی تلویزیون اپل و استفاده از گوشی خود بعنوان کنترلر است. قیمت این بازی 3 دلار است.

Chrome Remote Desktop: نرم افزار جدید شرکت گوگل این هفته برای iOS منتشر شد. این نرم افزار به کاربران امکان ریموت ایمن کامپیوترهای خود بر روی آیفون یا آیپد را می‌دهد. این سرویس سیستم عاملهای ویندوز، مک و لینوکس را پشتیبانی می‌کند.  این نرم افزار رایگان است.

Shadowmatic: بازی پازلی سه بعدی متفاوت و زیبا که بهترین بازی منتشر شده در هفته گدشته بوده است. در این بازی جذاب باید با چرخاندن اجسام و انعکاس این اشکال بر روی دیوار تصاویری که در هر مرحله خواسته می‌شود را ایجاد کنید. این بازی سرگرم کننده دارای 70 مرحله و 9 محیط متفاوت با اجسام مختلف است. قیمت این بازی 3 دلار است.

Flockers: عنوان جدیدی از سازندگان سری بازیهای محبوب Worms که در سبک پلتفرمر است. در این بازی شما باید گوسفندهای تحت فرمان خود را به سلامت از زیر تیغ و دیگر دستگاههای مرکبار در هر مرحله عبور دهید. Flockers دارای 60 مرحله مختلف است. قیمت این بازی 2 دلار است.

Due: Due نرم افزار یادآور جدیدی است که به تازگی برای iOS 8 بروزرسانی شده است. با افزودن کارهای مختلف در تقویم این نرم افزار در زمان رسیدن زمان مقرر شده به شما یادآوری می‌کند. رابط دوستانه و انواع تنظیمات مختلف این نرم افزار را به یک سرویس یادآور خوب و کاربردی تبدیل کرده است. قیمت این نرم افزار 5 است.

WWE Immortals: کمپانی Warner Bros این هفته بازی مبارزه‌ای مورد انتظار خود را عرضه کرد. در این بازی که مشابه دیگر بازی مبارزه‌ای این شرکت یعنی Injustice است شخصیتهای حقیقی دنیای کشتی کج بصورت سوپرقهرمانهایی درآمده و با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. این بازی دارای حالت مولتی پلیر جذابی است و برای علاقمندان به این سبک بازیها و همچنین علاقمندان به کشتی کج گزینه بسیار خوبی است. این بازی رایگان است.

Raids of Glory: عنوان جذاب و سرگرم کننده‌ای در سبک اکشن واستراتژی  که در آن باید با ساخست پایگاه خود و تعلیم نیروهای جنگی به پایگاههای دیگر حمله کرده و آنها را از آن خود کنید.در این بازی می‌توانید با دوستان خود یک تیم تشکیل داده  و به پایگاههای دیگر رقبا حمله کنید. این بازی رایگان است.

Trial Xtreme 4: سری بازیهای محبوب Trial Xtreme با بیش از 70 میلیون دانلود نسخه جدیدی را عرضه کرده است. در این بازی هیجان انگیز همچون نسخه‌های قبلی با عبور از موانع و مسیرهای مختلف و شکستن رکوردهای مختلف به جمع آوری امتیاز و ارتقای موتور خود و یا خرید تجهیزات جدید می‌پردازید. این بازی رایگان است.

123D Sculpt: شرکت Autodesk نرم افزار جدیدی را عرضه کرده که امکان طراحی و پیکرسازی سه بعدی را با تنظیمات و امکانات طراحی مختلف فراهم می‌کند. با استفاده از سمپلهای گوناگونی که این نرم افزار در اختیارتات قرار می‌دهد می‌توانید با ظرافت و دقت طرح مورد نظر خود را پیاده سازی کنید. این نرم افزار رایگان است.

Marvel Pinball: اپل این هفته بازی پینبال مارول را بعنوان نرم افزار رایگان شده هفته انتخاب کرده است. در این بازی تخته پیش فرض موجود در بازی مربوط به کمیک Avengers است و تخته‌های دیگر کمیکهای مارول بصورت خرید درون برنامه‌ای امکان پذیر است.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420