لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امتیاز فوق‌العاده بنچ مارک مک بوک پرو 2020 تحلیلگران را متحیر کرد

امتیاز فوق‌العاده بنچ مارک مک بوک پرو 2020 تحلیلگران را متحیر کرد

شرکت اپل به تازگی از کامپیوترهای اپل سیلیکون خود رونمایی کرده و حالا امتیاز فوق‌العاده بنچ مارک مک بوک پرو 2020 باعث شگفتی بسیاری از تحلیلگران و کاربران شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مک بوک پرو اپل سیلیکون با تراشه M1 امتیاز 7508 را برای پردازش‌های چند هسته‌ای در Cinebench دریافت کرده است. این پردازنده با فرکانس بالا کلاک شده و دارای 8 هسته پردازش مرکزی و 8 هسته پردازش مرکزی است که توانسته این امتیاز را دریافت کند.

تست بنچ مارک Cinebench از لحاظ اجرای پردازش‌ها نتیجه گیری‌ها با روشی که گیک بنچ 5 برای تست دستگاه‌ها داشته متفاوت است و مدت زمان بیشتری از بازدهی دستگاه را مورد تست قرار می‌دهد. همین مسئله باعث می‌شود تا استقامت دستگاه‌ها در تست‌های CInebench در جریان اجرای پردازش‌های چند هسته‌ای دقیق‌تر مشخص شود. 

 در نتیجه این تست‌ها مشخص شده که مک بوک پرو 16 اینچی سال گذشته با پردازنده Core i9 همراه با فرکانس 2.3 گیگاهرتز امتیاز 8818 را دریافت کرده است. این در حالی است که امتیاز پردازش‌های چند هسته‌ای 7508 دریافتی از مک بوک 13 اینچی جدید باوجود حضور یک پردازنده ARM توانسته تا حد زیادی شبیه به مک بوک پرچم‌دار سال گذشته باشد.

گفتنی است که قدرت پردازشگرهای تعبیه شده در مک بوک‌های 13 اینچی معمولاً با معادل‌های 16 اینچی کمتر است. با این حال به نظر می‌رسد که تراشه M1 تعبیه شده در این کامپیوترهای جدید باوجود مصرف انرژی کمتر توانسته به شکلی بهینه امکان اجرای نرم افزارهای مختلف را داشته باشد.

اپل تصمیم دارد تا روند گسترش کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون را ادامه دهد و از چند سال آینده به‌طور کامل کامپیوترهای مک را با این پردازنده‌ها آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373