لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اولین بتا عمومی آی او اس 14.3 را برای آزمایش کنندگان منتشر کرد

اپل اولین بتا عمومی آی او اس 14.3 را برای آزمایش کنندگان منتشر کرد

 اپل اخیراً اولین نسخه بتا آی او اس 14.3 و آپدیت آیپد او اس 14.3 را برای آزمایش کنندگان بتا عمومی و یک روز بعد از انتشار بتا برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

آزمایش کنندگان بتا عمومی که در برنامه آزمایش بتا اپل ثبت نام کرده‌اند، iOS و آپدیت آیپد او اس 14.3 را از طریق OFT دانلود کرده و بعد از نصب گواهی مناسب از وب‌سایت بتا عمومی در یک دستگاه آی او اس است.

آی او اس 14.3 قابلیت ProRAW را معرفی کرده که اپل در آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس عرضه و رونمایی کرده است. ارائه ProRAW به کاربر اجازه می‌دهد تغییرات دلخواه خود را روی عکس اعمال کند.

این قابلیت را در برنامه تنظیمات دوربین روی نسخه بتا آی او اس 14.3 در آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس نصب و فعال کرد. بعد از فعال شدن، دکمه‌ای در قسمت بالا و راست برنامه دوربین هست که برای خاموش یا روشن کردن از آن استفاده می‌شود. سایز عکس‌های گرفته شده با این قابلیت 25 مگا بایت است.

قابل ذکر است که در نسخه بتا عمومی آی او اس 14.3 موتور جستجوی وب Ecosia که در سال 2009 ایجاد شده و مرکز آن در برلین است و 80 درصد درآمد خود را صرف کارهای خیر به خصوص کاشت درختان می‌کند، حالا می‌تواند به عنوان موتور جستجوی پیش فرض جایگزین گوگل، داک داک گو، یاهو و بینگ در آیفون و آیپد باشد.

نسخه بتای عموی آی او اس 14.3 شامل یک آیکون است که از طراحی ایرپاد استودیو در کنار کد پشتیبانی کننده ردیاب‌های برندهای دیگر و دستگاه بلوتوث در برنامه Find My رونمایی کرده است.

همچنین آی او اس 14.3 شامل اطلاعات بارداری در برنامه Health، پشتیبانی از اسکن کدهای QR برای برنامه دوربین، گزینه‌ای برای آپدیت محصولات هوم کیت و غیره است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373