لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حرف X از نام نسخه جدید Final Cut Pro حذف شد

حرف X از نام نسخه جدید Final Cut Pro حذف شد

شرکت اپل به تازگی نسخه جدید نرم افزار Final Cut Pro را منتشر کرده و طی آن حرف X را از نام حذف کرده است. این نسخه برای سازگاری بهتر با macOS Big Sur و مک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون توسعه یافته است.

نام کامل پیشین این نرم افزار Final Cut Pro X بود که حالا حرف X از بخش پایانی آن حذف شده است. حرف X نشانگر عدد رُمی 10 بود که در OS X نیز به کار می‌رفت. Final Cut Pro نیز به دلیل پشتیبانی از مک او اس 10 همین حرف X را با خود داشت که حالا پس از پایان یافتن دوره نسخه 10 سیستم عامل‌های مک و آغاز عرضه مک او اس 11 با عنوان Big Sur فرایند عرضه آن بدون پسوند X آغاز شده است.

این نسخه برای کاربرانی که به سیستم عامل بیگ سور آپدیت کرده‌اند مناسب است و بازدهی بهتری برای رندر گرفتن از تصاویر دارد. در لاگ تغییرات این نسخه به پشتیبانی بهتر و بازدهی بیشتر از کامپیوترهای اپل سیلیکون، بهینه سازی سیستم تحلیلی مبتنی بر یادگیری ماشینی با استفاده از شبکه عصبی در کامپیوترهای جدید اپل و امکان بکاپ گرفتن از لایبری کاربران اشاره شده است.

فاینال کات پرو مهم‌ترین ابزار اختصاصی اپل در کامپیوترهای مک برای ویرایش فایل‌های تصویری است و به نوعی رقیب کاربری نرم افزارهایی نظیر ادوبی پریمیر به حساب میاید.

فاینال کات پرو از همین حالا به طور کامل با نرم افزارهای کاربردی دیگری که برای مک آماده عرضه شده سازگاری دارد و در بهترین حالت امکان اجرا را دارد.

این نرم افزار با قیمت 299 دلار آماده عرضه شده است و کاربران برای دریافت نسخه اورجینال آن می‌توانند با خرید گیفت کارت اپل با ارزش برابر و شارژ حساب اپل آیدی این اپلیکیشن را برای مک‌های خود دانلود و نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373