لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالبدشکافی آیفون 12 مینی و قدرت اپل برای ساخت یک گوشی هوشمند کوچک

کالبدشکافی آیفون 12 مینی و قدرت اپل برای ساخت یک گوشی هوشمند کوچک

وب سایت iFixit اقدام به کالبدشکافی آیفون 12 مینی کرده و در آن اعلام کرده که اپل قدرتی خاص را برای گنجاندن قدر زیاد در یک گوشی همراه کوچک به کار گرفته است.

کالبدشکافی آیفون 12 مینی در مرحله برای مدل آمریکایی و اروپایی آن انجام شده و آی فیکس ایت نشان داده که سخت افزار 5G با ترفندی خاص در ابعاد کوچک این تلفن هوشمند جای گرفته است.

در نگاه اول پس از بازگشایی بدنه آیفون 12 مینی مشخص میشود که باتری این محصول نسبتا کوچک تر از آیفون های دیگر است. آی فیکس ایت اعلام کرده که در طراحی این تلفن های هوشمند قطعاتی نظیر تپتیک انجین و مگ سیف در ابعادی کوچک تر ساخته شده اند و به صورت فشرده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. 

 با این وجود مشخص شده که آیفون 12 مینی از همان دوربین و لنزها با همان ابعاد استفاده کرده و هیچ تغییری در قطعات دوربین ایجاد نکرده است.

آیفون 12 مینی در همان دوربین آیفون 12 ساخته شده و امکان عکس برداری و فیلم برداری را با کیفیت مشابه دارد. با این حال استفاده از قطعات سخت افزاری فشرده تر باعث شده تا این تلفن هوشمند بتواند در ابعادی کوچک تر وظایف خود را اجرا کند و در کنار آن ابعادی بسیاری کوچک تر از حد عادی داشته باشد.

آیفون 12 مینی تلفن هوشمند کوچک مدرن شرکت اپل است که با ظاهر و ابعادی ویژه آماده عرضه به بازار شده است. این تلفن هوشمند در حال عرضه در بازار کشورهای مختلف است و به زودی آماده عرضه در بازار ایران نیز خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420