لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رجزخوانی ایکس باکس و پلی استیشن در آستانه عرضه کنسول‌های نسل نهم

رجزخوانی ایکس باکس و پلی استیشن در آستانه عرضه کنسول‌های نسل نهم

 این روزها با انتشار کنسول بازی‌های معروف دو شرکت رقیب مایکروسافت و سونی، گیمرها شاهد روابط دوستانه و خوشایند رقبا مثل تبریک ایکس باکس به سونی هستند.

مهم‌ترین اخبار روزهای اخیر انتشار و عرضه کنسول بازی‌های جدید پلی استیشن 5 از طرف شرکت سونی و ایکس باکس سری ایکس و اس مایکروسافت است. با وجود اینکه مایکروسافت و سونی درزمینهٔ تولید کنسول‌های بازی سال‌ها رقیب هم بوده‌اند ولی با عرضه کنسول‌های جدید خود نسبت به هم پیام همبستگی ارائه داده‌اند. مایکروسافت پیش‌قدم شده و در یک پست توییتری به سونی به خاطر انتشار PS5 تبریک گفته است. حتی در یک پیام دیگر به سونی گفته که نسل به نسل بازی در کنار شما لذت‌بخش است.

از طرفی شرکت سونی هم برای عرضه ایکس باکس در دهم نوامبر به مایکروسافت تبریک گفته و با بی‌باکی تمام پیامی را ارسال کرده و از فینیشر دوستانه در بازی Mortal Kombat 11 استفاده کرده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که کنسول‌های PS5 برای افرادی که پیش خرید کرده‌اند در حال ارسال بوده و به زودی در فروشگاه‌ها قابل دسترسی خواهد شد.

رجزخوانی‌های ایکس باکس و پلی استیشن در آستانه آغاز فروش کنسول‌های نسل نهمی افزایش یافته و آن‌ها پیام‌هایی جالب را به هم می‌فرستند. برخی از کاربران این رجزخوانی‌ها را به رقابت‌های تبلیغاتی بنز و BMW تشبیه کرده‌اند و کنایه آمیز بودن آن‌ها سخن گفته‌اند.

با این وجود به نظر می‌رسد که هر دو شرکت از داشتن چنین رقابتی خرسند هستند. تا پیش از این فیل اسپنسر مدیر بخش توسعه ایکس باکس از عدم تمایل سونی برای شرکت در رویداد E3 ابراز نارضایت کرده بود و از کاهش رقابت با سونی گلایه کرده بود. شرکت سونی نیز در جریان تبلیغات خود همیشه از رقابتی که با ایکس باکس دارد ابراز رضایت کرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420