لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل آیفون 12 مینی | تاچ در Lock Screen مشکل دارد

مشکل آیفون 12 مینی | تاچ در Lock Screen مشکل دارد

 گزارش‌های منتشر شده مشکل آیفون 12 مینی را نشان می‌دهد که ظاهراً این مشکل مربوط به تاچ در Lock Screen است.

گزارش‌های منتشر شده از اکثر مشتریان اپل به مشکل آیفون 12 مینی اشاره کرده که مربوط به تاچ در Lock Screen می‌شود. سایت خبری MacRumors پستی را منتشر کرده در ارتباط با چندین صفحه که توصیف کننده مشکلات محصولات هستند، همچنین نظرات کاربران را در Reddit به اشتراک گذاشته شده است.

مشکل آیفون 12 مینی از آنجا فاش شد که اکثر کاربران هنگام سوایپ کردن روی صفحه نمایش از پایین به سمت بالا با انگشت شست برای باز کردن قفل یا فشار دادن دکمه دوربین در Lock Screen با مشکل مواجه شدند.

به نظر می‌رسد نمایشگر آیفون 12 مینی سوایپ کردن کاربر برای باز شدن قفل را گاهی وقت‌ها شناسایی نمی‌کند. شاید جالب به نظر برسد که با سایر انگشتان تقریبا این مشکل پیش نمی‌آید و قفل نمایشگر باز می‌شود.

مشکل آیفون 12 مینی در ارتباط با سیم ارت در زمان اتصال به شارژر است و به همین دلیل هنگام اتصال به آداپتور و شارژ شدن و تماس دست با بدنه گوشی این وضعیت دیده می‌شود.

قابل توجه است که هیچ گونه اتفاق نظری برای دلیل این مشکل وجود ندارد و معلوم نیست که مشکل مربوط به سخت افزار یا نرم افزار آیفون 12 مینی باشد اما می‌‌توان امیدوار بود که نرم افزار دستگاه یک عیب جزئی داشته باشد که آن هم با انتشار یک آپدیت برطرف خواهد شد.

با توجه به اینکه یکی از ویژگی‌های مهم آیفون 12 مینی کوچک بودن و سهولت استفاده از آن است به همین دلیل استفاده از قابلیت تاچ در Lock Screen حائز اهمیت است. گفتنی است که نمایشگر این مدل آیفون OLED بوده و از فناوری Super Retina XDR با وضوح بالا استفاده شده است و می‌توان گفت که یکی از بهترین نمایشگرهای حال حاضر به شمار می‌رود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373