لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سوپرپرایز اپل برای کریسمس در راه است

سوپرپرایز اپل برای کریسمس در راه است

 کاربران محصولات اپل احتمالاً منتظر سورپرایزی از طرف شرکت برای کریسمس آینده خواهند بود.

شایعه‌های منتشر شده از Lovetodream نشان می‌دهد که کاربران احتمالاً در کریسمس سال 2021 با سورپرایز اپل مواجه خواهند شد.

این افشاگر در یک توییتر به شکل مرموزی بهسورپرایز اپل اشاره می‌کند که این سورپرایز با عنوان «good for winter» معرفی شده ولی باید دید که چه چیزی در راه است.

دسامبر گذشته اپل تبلیغاتی برای تعطیلات اعلام کرد مبنی بر اینکه مشتریان دارای اپل کارت که تا آخر سال از محصولات اپل خریداری کنند، می‌توانند تا 6 درصد از پرداختی خود را روزانه و به صورت پول نقد دریافت کنند.

با وجود شایعه‌های فراوانی که در طول چند ماه گذشته راجع به محصولات جدید اپل منتشر شده و بسیاری از آن‌ها معرفی و عرضه شده‌اند، اما هنوز دو محصول جدید اپل یعنی ایرپاد استودیو و ایرتگ‌ها معرفی و رونمایی نشده‌اند.

اخیراً با انتشار نسخه بتا iOS 14.3 کدی یافت شده که نشان می‌دهد اپل قصد دارد پشتیبانی از ردیاب‌های برندهای دیگر در برنامه Find My را به قابلیت‌های جدید خود اضافه کرده که البته شامل پشتیبانی از ایرتگ هم خواهد شد. همچنین در نسخه بتا آیکونی وجود دارد که به طراحی ایرپاد استودیو اشاره می‌کند.

اگر سورپرایز اپل مربوط به دو اکسسوری ایرپاد استودیو و ایرتگ جدید باشد، به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری میلادی رونمایی نشوند و احتمال می‌رود به عنوان یک هدیه جذاب در کریسمس سال 2021 به طرفداران اپل تقدیم شود.

قابل ذکر است که تمام محصولات مهم و اساسی اپل مثل اپل واچ و بندهای مخصوص آن، مدل‌های آیپد، مک جدید و 4 مدل از آیفون‌ها در سه رویداد سپتامبر، اکتبر و نوامبر معرفی و عرضه شدند. اما هنوز دو محصول جذاب، کاربردی وقابل تأمل اپل یا ایرپاد استودیو و ایرتگ رونمایی نشده‌اند. در واقع اپل برای معرفی آن‌ها نمی‌خواهد رویداد دیگری ارائه دهد و ترجیح می‌دهد مثل یک هدیه کریسمس توسط بابا نوئل اپل البته نه به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420