لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل: هوم پاد مینی روی چوب رد نمی‌اندازد

اپل: هوم پاد مینی روی چوب رد نمی‌اندازد

شرکت اپل در آستانه آماده سازی و عرضه هوم پاد مینی اعلام کرده که این اسپیکر هوشمند برخلاف هوم پاد نسل 1 روی چوب رد نمی‌اندازد.

اپل تأکید کرده که هوم پاد مینی برخلاف اسپیکر هوشمند نسل پیشین خود که در سال 2018 آماده عرضه شده بود، روی چوب رد نمی‌اندازد. تا پیش از این و مشخصاً در سال 2018 که شرکت اپل هوم پاد نسل 1 را آماده عرضه به بازار کرده بود، بسیاری از کاربران از این مشکل شکایت داشتند. در نهایت شرکت اپل تائید کرد که هوم پاد نسل 1 روی چوب‌هایی که روکش براق داشته باشند رد سفید رنگ می‌اندازد و این ردها معمولاً دائمی است که برای بسیاری از کاربران ناخوشایند است.

اما حالا شرکت اپل اعلام کرده که لرزش‌های حاصل از پخش صدا در هوم پاد مینی باعث ایجاد خرابی میزهای چوبی نمی‌شود. البته اپل هیچ اشاره‌ای به تغییراتی که روی بخش بیرونی هوم پاد اعمال شده نکرده و معلوم نیست که چگونه این مشکل در هوم پاد مینی نسبت نسل قبلی کرده است که این مشکل در آن برطرف شده است.

البته اپل در سند پشتیبانی خود تأکید کرده که ایجاد رد روی سطوح مختلف به خاطر اسپیکرهای هوشمند امری عجیب نیست و بسیاری از محصولات موجود در بازار از همین حالا با همین مشکل مواجه هستند.

هوم پاد مینی در جریان کنفرانس اکتبر 2020 رونمایی شده و عرضه آن از فردا آغاز می‌شود. اپل هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه نسل دوم هوم پاد با سایز بزرگ ارائه نداده است و هنوز معلوم نیست که پروژه ساخت این محصول را آغاز کرده یا هنوز منتظر مشخص شدن میزان فروش هوم پاد و کسب و موفقیت برای آن است تا تصمیم به آماده سازی و عرضه محصولات جدید به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373