لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل روی ساخت آیفون 6G کار می‌کند

اپل روی ساخت آیفون 6G کار می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا با همکاری چند شرکت دیگر روی فناوری ارتباطی نسل ششم کار کند و از آن طریق بستر ساخت آیفون 6G را فراهم کند.

بر اساس گزارش CNET شرکت اپل در تلاش است تا در گروه صنعتی عضو شود و از آن طریق نسل بعدی ارتباطات همراه را گسترش دهد. این گروه در حال حاضر به «اتحادیه نسل بعدی» (The Next G Alliance) معروف است که در آن چند شرکت آمریکای شمالی عضو شده‌اند تا نسل بعدی ارتباطات همراه یا 6G را توسعه دهند.

اپل یکی از 11 عضو کنونی این گروه است و شرکت‌هایی نظیر سیسکو، گوگل، اچ پی، اینتل، Keysight Technologies، ال جی، Mavenir، MITRE و وی‌ام‌ویر نیز در آن عضو هستند.

همکاری اپل با این گروه به معنای آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا هرچه سریع‌تر از نسل 5G به 6G مهاجرت کند و نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با سازگاری کامل همراه کند.

اپل به تازگی آیفون 12 را با فناوری 5G رونمایی کرده است و هنوز نیز تمامی محصولات این سری از تلفن‌های هوشمند خود را آماده عرضه به بازار نکرده است. با این حال این شرکت در تلاش است تا به‌زودی آیفون 6G را نیز آماده عرضه به بازار کند.

فناوری نسل پنجم ارتباطات همراه دارای چالش‌های زیادی است و برخی از کشورها از فناوری بهینه شده آن که mmWave است، پشتیبانی نمی‌کنند، همین موضوع باعث شده تا احتمالاً نسل پنجم ارتباطات همراه به‌زودی از رده خارج شده و نسل بعدی این تلفن‌های هوشمند آماده عرضه به بازار شوند.

اپل احتمالاً برای ارائه آیفون‌های 6G از همین حالا برنامه ریزی کرده و امتیاز فروش این محصولات در آمریکا را به اپراتور AT&T واگذار می‌کند و امکان عرضه محصولات جدید را به کاربران خود خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373