لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه هوم پاد مینی فردا آغاز می‌شود

عرضه هوم پاد مینی فردا آغاز می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا از فردا، دوشنبه 25 آبان 1399 فرایند عرضه هوم پاد مینی را آغاز کند و این محصول را برای فروش آماده کند.

هوم پاد مینی در جریان کنفرانس سپتامبر اپل در کنار آیفون 12 آماده معرفی شد و حالا قرار است آماده عرضه به بازار جهانی شود. کاربرانی که تا پیش از این در برخی از کشورها اقدام به ثبت سفارش هوم پاد مینی کرده‌اند از فردا محصولات خریداری شده خود را دریافت خواهند کرد.

البته کاربرانی که تصمیم به خرید هوم پاد مینی از الآن دارند، باید منتظر دریافت محصول مورد نظر خود تا پس فردا، سه شنبه می‌شود. هوم پاد مینی نسخه ارزان قیمت از اسپیکرهای هوشمند شرکت اپل است که با ظاهری کوچک‌تر و با قیمت مقرون به صرفه‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اپل در تلاش است تا از طریق این محصول بتواند ابزارهای هوشمند سازی خانه را هدایت کند و استفاده از بستر نرم افزاری هوم کیت را در اختیار کاربران قرار دهد.

هوم پاد مینی در حال حاضر برای کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، اسپانیا و انگلستان آماده عرضه شده است. این محصول پیش فروش نسبتاً قابل توجهی را در هفته‌های گذشته تجربه کرده و حالا قرار است در بازار جهانی به صورت عمومی فروخته شود.

گفتنی است که اپل تا پایان سال 2020 فرایند عرضه این محصول را در سه کشور مکزیک، چین و هنگ کنگ را آغاز خواهد کرد.

هوم پاد می‌تواند از طریق سیری به سرویس موسیقی و پادکست شرکت اپل دسترسی داشته باشد و محتوای صوتی آن را برای کاربران پخش کند.

هوم پاد مینی نماینده جدید اپل در میان محصولات هوشمند خانه است که بااتصال به اپل تی وی و هوم کیت امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420