لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زمان اجرای نرم افزارهای قدیمی در مک بوک‌های اپل سیلیکون چقدر است؟

زمان اجرای نرم افزارهای قدیمی در مک بوک‌های اپل سیلیکون چقدر است؟

شرکت مایکروسافت پس از آماده سازی و عرضه مک بوک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون از طرف اپل، اعلام کرده‌اند که زمان اجرای نرم افزارهای عادی نظیر آفیس 2019 ممکن است کمی طول بکشد.

اپل در توسعه مک بوک‌های اپل سیلیکون از ابزار روزتا 2 استفاده کرده تا نرم افزارهای قدیمی را در همان لحظه اجرا برای کار روی پردازنده‌های ARM آماده کند. در این میان، آفیس یکی از مهم‌ترین نرم افزارها است و به همین دلیل مایکروسافت اطلاعات مربوط به نحوه اجرای آن‌ها را روی دستگاه‌های جدید اپل ارائه داده است.

بر اساس این اطلاعات هر یک از نرم افزارهای آفیس روی کامپیوترهای مک بوک اپل سیلیکون دست کم نیاز به 20 ثانیه زمان برای راه اندازی دارند. این موضوع باعث می‌شود تا کار اولیه با مک بوک‌های جدید کمی نسبت به دستگاه‌های پیشین زمان بر باشد. در جریان این مدت زمان، مک او اس Big Sur از طریق ابزار روزتا 2 در حال کامپایل کردن ابزارهای کاربردی برای اجرا روی معماری پردازنده M1 است.

اپل به توسعه دهندگان اعلام کرده که در صورت تمایل برای اجرای سریع نرم افزارها باید فایل باینری اپلیکیشن‌های خود را به صورت مستقیم روی دستگاه‌های مبتنی بر اپل سیلیکون ارائه دهند تا فرایند زمان‌بر کامپایل و انتقال آن‌ها انجام نشود.

در حال حاضر برخی از توسعه دهندگان نسخه‌های جدید نرم افزارهای خود را برای پشتیبانی و به روز رسانی بهتر از پردازنده‌های M1 آماده عرضه کرده‌اند، با این حال پروسه انتقال کامل نرم افزارهای کاربردی برای اجرای بهتر روی این معماری جدید، تا حدودی نیاز به زمان دارد. به عنوان مثال مایکروسافت احتمالاً نسخه بعدی مجموعه نرم افزارهای خود را برای اجرا در اپل سیلیکون‌ها آماده خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420