لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پایان ارائه نامحدود و رایگان فضای گوگل فوتوز

پایان ارائه نامحدود و رایگان فضای گوگل فوتوز

 ارائه نامحدود و رایگان فضای گوگل فوتوز در اول ‌ژوئن 2021 پایان یافته و بعد از آن 15 گیگ برای استفاده رایگان ارائه میشود و کاربران موظف به پرداخت هزینه خواهند شد.

گزارش‌های منتشر شده در سایت خبری The Verge حاکی از این است که بعد از پنج سال که از ارائه نامحدود و رایگان فضای گوگل فوتوز با کیفیت بالا می‌گذرد حالا تصمیم گرفته که بعد از 15 گیگ استفاده از کاربر هزینه دریافت کند. این تغییر از اول ژوئن سال آینده 2021 آغاز خواهد شد که با تغییرات دیگری از جمله شمارش اسناد و صفحات گسترده همراه است.

نکته جالب توجه این است که همه عکس‌ها و اسنادی که قبل از اول ژوئن بارگذاری شده‌اند شامل این قانون نمی‌شوند. کاربران فرصت کافی در اختیار دارند که از نامحدود بودن فضای گوگل فوتوز استفاده کنند. فقط بعد از تاریخ یاد شده این قانون اعمال می‌شود.

نکته دیگر اینکه کاربران پیکسل بعد از این تاریخ می‌توانند عکس‌های با کیفیت بالا را به صورت رایگان بارگذاری کنند. گوگل اشاره می‌کند به اینکه فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به سایر سرویس‌ها ارائه می‌دهد. به عنوان نمونه آیکلود 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌دهد ولی فضای گوگل فوتوز 15 گیگابایت است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوگل با نزدیک شدن به زمان مورد نظر هشدارها و اخطارها را ارسال می‌کند. همچنین ابزارهای جدید برای مدیریت ذخیره‌سازی در گوگل فوتوز قرار می‌دهد که شامل یافتن یا حذف عکس‌ها می‌شود.

همچنین ابزاری را به کاربر ارائه می‌دهد که میانگین بارگذاری‌ها را در طول زمان تخمین زده و به کاربر نشان می‌دهد.

حدس زده می‌شود که افراد بیشتری برای سیستم ذخیره‌سازی گوگل وان ثبت نام کنند. زیرا این سرویس شامل VPN رایگان برای اندروید است و به نظر می‌رسد بسیاری از محصولات گوگل با گوگل وان سازگار باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373