لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 2020 با تراشه M1 چه امکاناتی نسبت به نسل‌های پیشین دارد؟

مک بوک پرو 2020 با تراشه M1 چه امکاناتی نسبت به نسل‌های پیشین دارد؟

اپل اعلام کرد که مک بوک پرو 2020 با تراشه M1 و با قیمت پایه 1299 دلار آماده عرضه به کاربران شده است.

اپل روز سه شنبه 10 نوامبر در کنفرانس «One More Thing» مک بوک پرو 13 اینچی را با تراشه M1 اپل سیلیکون با پردازنده گرافیکی یکپارچه معرفی و رونمایی کرد.

این اولین مک بوک پرو 13 اینچی است که جایگزین مدل قبلی با تراشه اینتل شده است. تراشه جدید اپل سیلیکون دارای یک CPU هشت هسته‌ای قوی‌تر و یک GPU با هشت هسته‌ای و یک شبکه عصبی 16 هسته‌ای است که دارای یک سیستم خنک‌کننده اکتیو بوده و 2.8 برابر سریع‌تر از نسل قبلی است. حتی به قول اپل از بهترین لپ تاپ ویندوز فروخته شده در همان کلاس، 3 برابر سریع‌تر است.

یادگیری ماشینی در این کامپیوتر جدید 11 برابر سریع‌تر است و اپل می‌گوید مک بوک پرو 13 اینچی سریع‌ترین الترابوک در جهان است. این مک بوک همچنین تا 17 ساعت وب گردی بی‌سیم و تا 20 ساعت پخش ویدیو را پشتیبانی می‌کند چون عمر باتری آن دو برابر طول عمر باتری مک بوک پرو نسل قبلی است که بیشترین دوام باتری برای یک مک محسوب می‌شود.

اپل با افتخار می‌گوید که تراشه M1 با ترکیب منحصر به فرد خود از عملکرد قابل توجه، ویژگی‌های قدرتمند و کارایی باور نکردنی برخوردار است که تا کنون خلق کرده است.

قابلیت‌های دیگر مک بوک پرو 2020 پشتیبانی از وای فای 6 گیگاهرتز و میکروفون با کیفیت استودیو است.همچنین جدیدترین دوربین ISP که تصاویر را با وضوح بالا و جزئیات بیشتر به خصوص در تماس‌های ویدیویی ارائه می‌کند.

وزن مک بوک پرو جدید 3 پوند یا در حدود 1360 گرم است و دارای صفحه کلید مجیک و نمایشگر رتینا است. از پورت تاندربولت و USB4 پشتیبانی کرده و شامل Secure Enclave و تاچ آیدی است.

قیمت آن از 1299 دلار شروع شده تا 1499 دلار می‌رسد که بستگی به میزان فضای ذخیره‌سازی دارد. گفتنی است که هم‌اکنون در فروشگاه‌های آنلاین پیش‌خرید انجام خواهد شد و در 17 نوامبر یا 27 آبان تحویل داده می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373