لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک مینی 2020 مبتنی بر تراشه M1 اپل سیلیکون رونمایی و آماده عرضه شد

مک مینی 2020 مبتنی بر تراشه M1 اپل سیلیکون  رونمایی و آماده عرضه شد

یکی از سه مدل کامپیوتر مک که دیروز معرفی شده مک مینی 2020 است که با ویژگی‌های بسیار جدید و جذاب ارائه می‌شود.

اپل در جریان کنفرانس 10 نوامبر خود سه مدل کامپیوتر مک جدید معرفی کرده که یکی از آنها مک مینی است که دارای تراشه M1 با گرافیک یکپارچه است.

با معرفی تراشه M1، مک مینی CPU هشت هسته ای دارد که عملکرد سریعتری نسبت به نسل قبلی ارائه می‌دهد. همچنین با این تراشه در مک مینی، قدرت لازم برای کدنویسی و توسعه نرم افزارها تا سه برابر سریعتر در Xcode کامپایل می‌شود. از قابلیت‌های دیگر این تراشه اجرای بازی‌ها با قدرت چهار برابر بیشتر است و می‌تواند یک جدول زمانی پیچیده را در Final Cut Pro تا شش برابر سریعتر رندر گرفت.

یک ویژگی بسیار مهم مک مینی جدید برای حفظ عملکرد این است که دما راکنترل کرده و آن راخنک و آرام نگه می‌دارد. همچنین برای عملکرد بی‌سیم سریعتر از دو نمایشگر و وای فای 6 پشتیبانی می‌کند. این تراشه همچنین دارای یک ویژگی امنیتی محصور شده است که اپل آن را بهترین سطح امنیتی توصیف می‌کند.

اپل اشاره می‌کند به اینکه تراشه جدید اپل سیلیکونی M1 از تاندربولت 3 و USB4 پشتیبانی کرده و با داشتن سریعترین گرافیک یکپارچه جهانی با یک شبکه عصبی 16 هسته‌ای می‌تواند 11 تریلیون در ثانیه عملکرد آن را پردازش کند.

مک مینی هم در کنار دو مدل دیگر مک یعنی مک بوک ایر و مک بوک پرو از تراشه‌ای استفاده شده که همان انتقال از اینتل به سمت اپل سیلیکون است.

مک مینی 2020 با تراشه M1 برای پیش خرید در Apple.com موجود است و 17 نوامبر یه دست مشتریان می‌رسد. مک مینی با قیمت 699 دلار با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت که کمتر از قیمت شروع آن یعنی 799 دلار است و با فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت قیمت آن 899 دلار خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420