لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا آیفون 12 مینی بهترین گوشی هوشمند کوچک جهان است؟

چرا آیفون 12 مینی بهترین گوشی هوشمند کوچک جهان است؟

آیفون 12 مینی یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های اپل برای توسعه یک گوشی هوشمند کوچک است که نتیجه آن به یک محصول بی‌بدیل تبدیل شده است. اما سؤال این است که چرا آیفون 12 مینی بهترین گوشی هوشمند کوچک جهان به حساب میاید؟

در ادامه این مطلب مشخصه‌های مهم آیفون 12 مینی که باعث شده تا به یک تلفن هوشمند قدرتمند اما با سایزی کوچک تبدیل شود را بررسی خواهیم کرد. 

نمایشگر آیفون 12 مینی کوچک اما لذت‌بخش است

صفحه نمایش آیفون 12 مینی نسبت به آیفون 12 و سایر گوشی‌های هم‌رده خود کوچک‌تر است، ولی این محصول دست کمی با مدل‌های بزرگ‌تر خود ندارد. هر چند که اجرای بازی یا تماشای فیلم در نمایشگری بزرگ‌تر لذت خاص خودش را دارد، اما خوش دستی و آسان بودن روند استفاده باعث شده تا آیفون 12 مینی به یک ابزار کارآمد و کاملاً خاص تبدیل شود. اندازه آیفون 12 مینی تقریباً مشابه با آیفون 11 است و وقتی هر دو را مقایسه می‌کنیم متوجه خواهیم شد که به نسبت، همان مقدار محتوا را می‌توان در آن مشاهده کرد. 

آیفون 12 مینی یک تلفن هوشمند خوش‌دست


تجربه تایپ در آیفون 12 مینی لذت‌بخش‌تر از گوشی‌های هم سایز خودش، مثل آیفون SE است. صفحه نمایش این تلفن هوشمند کمی کشیده‌تر است و به همین دلیل روند تایپ را بهبود می‌بخشد ولی فاصله‌گذاری صفحه کلید نسبت به آیفون 12 تا حدودی کمتر است. با این حال وضعیت برای تایپ مناسب‌تر است همین موضوع باعث می‌شود تا استفاده از این تلفن هوشمند خوش دست، لذت بخش باشد.

اندازه کوچک‌تر این تلفن هوشمند از لحاظ ارگونومی بهتر از گوشی‌های مشابه است که این موضوع به دلیل باریک و کوتاه‌تر بودن آن است و حتی از سقوط از دست نیز می‌تواند دوام خاصی داشته باشد. 

پردازش قدرتمند برای انجام بدون محدودیت وظایف

آیفون 12 مینی دارای پردازنده A14 Bionic است که در تمام آیفون‌های سری 12 به کار گرفته شده است. هر چند که عمر باتری این محصول نسبت به عمر باتری آیفون 12 کمتر است، اما به دلیل سایز ویژه و خاص آن، می‌توان از این موضوع صرف‌نظر کرد. شاید بتوان عمر باتری آن را نسبت به آیفون 12 کمتر دانست ولی نسبت به آیفون4.7 اینچ دوام بسیار بالاتری دارد. 

نتیجه‌گیری


نکته جالب توجه در مورد آیفون 12 مینی قیمت 699 دلاری آن است که نسبت به کارایی و در مقایسه با سایر آیفون‌ها می‌توان گفت که یک تلفن هوشمند بسیار عالی برای افرادی است که از استفاده تلفن‌های هوشمند کوچک همچنان لذت می‌برند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420