لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مردی که در پایان کنفرانس One More Thing اپل ظاهر شد که بود؟

مردی که در پایان کنفرانس One More Thing اپل ظاهر شد که بود؟

کنفرانس One More Thing اپل به عنوان آخرین رویداد اپل در سال 2020 خیلی خلاصه برگزار شد و اپل در مدتی کوتاه از سه محصول مک در جریان آن رونمایی کرد. در بخش پایانی این رویداد مردی به روی صحنه میاید و شروع به تمسخر پی‌سی‌ها می‌کند، اما این مرد کیست؟

مردی که در بخش پایانی کنفرانس One More Thing اپل ظاهر شد، «آقای پی‌سی» (PC guy) است که در سال‌های 2006 تا 2009 یکی از سوژه‌های اصلی تبلیغات شرکت اپل در مورد کامپیوترهای مک بوک. آقای پی‌سی در تبلیغات اپل همیشه سعی می‌کرد تا از کامپیوترهای ویندوزی دفاع کند و ثابت کند که ویندوز عملکردی بهتر از مک دارد، اما در پایان همه ویدیوها همیشه او رسوا می‌شد. 

به عنوان مثال در یکی از ویدیوهایی که اپل در همین بازه 2006 تا 2009 از آقای پی‌سی منتشر کرده بود، او از مک شاکی بود که چرا باعث شد تا همه افراد بتوانند از کامپیوترهای شخصی استفاده کنند و این موضوع باعث شده تا حتی بچه‌ها هم از کامپیوترها استفاده کنند و او را به دردسر بی اندازند.

در بخش پایانی کنفرانس One More Thing اپل آقای پی‌سی روی صحنه میاید و سعی می‌کند تا کامپیوترهای ویندوزی را همچنان قدرتمندتر و سریع‌تر از مک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون عنوان کند.

اپل در جریان کنفرانس نوامبر 2020 خود از مک بوک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون رونمایی کرد. تراشه M1 به کار رفته در مک بوک ایر و پرو 2020 و مک مینی جدید قدرتی بیشتر از معادل‌های خود که توسط اینتل تولید شده‌اند دارند و از طرف دیگر مصرف انرژی و تولید حرارت آن‌ها نیز به طرز قابل توجهی بهینه‌تر است که همین موضوع باعث می‌شود تا روند کاربری از این دستگاه بهینه‌تر باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420