لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی یوتیوب از HDR در آیفون 12

پشتیبانی یوتیوب از HDR در آیفون 12

اخیراً آپدیت جدیدی از شرکت گوگل برای پشتیبانی یوتیوب از HDR در همه آیفون‌ها و دستگاه‌های iOS منتشر شده است.

تازه‌ترین آپدیت یوتیوب پشتیبانی از HDR در آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و پرو مکس است. پشتیبانی یوتیوب از HDR در iOS از آیفون X شروع شده ولی برای پشتیبانی از سخت افزار جدید باید آپدیت جدید عرضه میشد.

پس از نصب این آپدیت اگر کاربران می‌خواهند ویدیوهای یوتیوب را باکیفیت بالا تماشا کنند، می‌توانند به راحتی با ضربه زدن روی سه نقطه در سمت راست بالای ویدیو گزینه HDR دیده می‌شود. سپس لیستی از گزینه‌های متفاوت HDR به کاربر ارائه می‌شود.

قابلیت HDR روی همه دستگاه‌هایی که از سال 2017 عرضه شده‌اند و دارای نمایشگر OLED هستند، موجود بوده و شامل همه مدل‌های آیپد، آیفون 11 و آیفون XR می‌شود.

HDR مخفف High Dynamic Range یا «محدوده دینامیکی گسترده» است. این ویژگی در دستگاه‌های با سیستم عامل ‌iOS کاربرد داشته و برای فعال شدن نیاز به برخی نرم افزارها دارد. با فعال کردن آن هنگام عکاسی نسبت روشنی تصاویر به تاریکی مشخص شده و با گرفتن عکس با میزان جذب نور متفاوت، جزئیات روشن و تاریک عکس مشخص می‌شود.

تصاویر گرفته شده با قابلیت HDR با آنچه کاربر با چشم خود در واقعیت می‌بیند بسیار نزدیک است زیرا جزئیات نور تصویر به وضوح مشخص است. در واقع با فعال کردن این گزینه تصاویر واقعی‌تر و جذاب‌تری را می‌توان خلق کرد. در مواردی مثل عکاسی از طبیعت، عکاسی در نور ضعیف یا نور در پس زمینه، عکاسی از چهره در نور خیلی زیاد مثل نور خورشید بهتر است ‌HDR فعال شود.

اما برای عکاسی در مواردی که سوژه عکس در حال حرکت باشد، مناظری که تاریکی یا نور خیلی زیاد یا به عبارتی کنتراست شدیدی وجود دارد و یا مواردی که رنگ‌های تند و خیلی روشن وجود دارد بهتر است از ‌HDR استفاده نشود. زیرا این قابلیت رنگ‌ها را بسیار زنده و درخشان نشان می‌دهد، به همین دلیل در این مورد نباید از آن استفاده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373