لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حجم تولید مک بوک 2021 با پردازنده اپل سیلیکون به 2.5 میلیون خواهد رسید

حجم تولید مک بوک 2021 با پردازنده اپل سیلیکون به 2.5 میلیون خواهد رسید

با برنامه ریزی‌های اپل، تولید مک بوک 2021 با پردازنده اپل سیلیکون تا ابتدای سال آینده به تعداد 2.5 میلیون واحد خواهد رسید.

بنابر گزارش منتشر شده از خبرگزاری Nikkei اپل برای تولید 2.5 میلیون مک بوک اپ سیلیکون تا ابتدای 2021 برنامه ریزی کرده و تصمیم دارد تا این محصولات را در بازار جهانی به فروش برساند.

برخی منابع گفته‌اند که این تعداد تولید مک بوک مبتنی بر پردازنده اپل سیلیکون معادل 20 درصد از فروش کل مک بوک در سال 2019 بوده که در حدود 12.6 میلیون واحد بوده است.

شایعه‌ها نشان می‌دهند که اپل قرار است در جریان کنفرانس سه شنبه تمام مک بوک‌های تولید شده را به روز رسانی کند و گزارش‌های رسیده از خبرگزاری Nikkei حاکی از این است که اپل مدل‌های مک بوک اضافی را در سه ماهه دوم سال آینده معرفی خواهد کرد. اپل همچنین قصد دارد تا برای همیشه پردازنده اپل سیلیکون را جایگزین پردازنده اینتل کند.

گفتنی است که اپل در کنفرانس WWDC 2020 که در ماه ژوئن برگزار شد به جایگزین کردن تدریجی تراشه‌های اینتل با پردازنده اپل سیلیکون اشاره کرده بود. ضمن اینکه پردازنده اپل سیلیکون بر اساس معماری ARM طراحی شده که عملکرد بهتری نسبت به پردازنده قبلی خواهد داشت و با مصرف کم باتری به کاربر کمک می‌کند تا از کار کردن با مک جدید حس بهتری دریافت کند.

همچنین شایعه‌های بسیاری مبنی بر عرضه مک بوک پرو13 اینچی، مک بوک ایر 13 اینچ و مک بوک پرو 16 اینچی با پردازنده جدید منتشر شده است.

سیستم عامل جدید مک با نام مک او اس 11 یا macOS Big Sur همراه با محصولاتی که فردا معرفی می‌شوند ارائه خواهد شد. در سیستم عامل جدید مک تغییرات جالب توجهی نسبت به سیستم عامل قبلی ایجاد شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373