لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار اسکرین تایم آیفون کاربران در انتخابات آمریکا روشن شد

هشدار اسکرین تایم آیفون کاربران در انتخابات آمریکا روشن شد

گزارش‌های متعددی از طرف کاربران منتشر شده که نشان می‌دهد که هشدار اسکرین تایم آیفون به صورت خودکار در زمان انتخابات آمریکا فعال شده است.

خبرگزاری CNBC که این موضوع را پوشش داده اعلام کرده که در جریان انتخابات آمریکا و پس از آن، در زمان نمایش نتایج رأی گیری روی نقشه آمریکا، هشدار اسکرین تایم کاربران آیفون به طور خودکار روشن شده است.

این موضوع مشخصاً به استفاده بیش از اندازه کاربران از آیفون‌ها و تلفن‌های هوشمند برای مشخص شدن نتایج نهایی انتخابات بوده است. اسکرین تایم به کاربران زیادی در سراسر دنیا، به خصوص در آمریکا هشدار داده که بیش از اندازه از تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنند. 

بیشتر کاربران از اپلیکیشن توییتر، Apple News و دیگر نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری برای دریافت آخرین اخبار استفاده می‌کرده‌اند که باعث شده تا اسکرین تایم به آن‌ها در مورد استفاده بیش از حد از تلفن هوشمند هشدار دهد.

کاربران در شبکه اجتماعی توییتر اسکرین شات‌های مربوط به فعال شدن خودکار هشدار اسکرین تایم در دوره انتخابات آمریکا را پوشش داده‌اند. تمامی این کاربران در تلاش بوده‌اند تا از طریق ابزارهای مختلف خبررسانی و شبکه‌های اجتماعی نتیجه انتخابات را ببینند که از نظر آیفون و سیستم عامل آی او اس بیش از اندازه زمان خود را برای کار با آیفون صرف کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا اسکرین تایم آن‌ها به حالت هشدار برسد. 

 این موضوع رفته‌رفته به یکی از شوخی‌های اینترنتی تبدیل شده و کاربران در حال اشتراک گذاری شوخی‌های مختلف در مورد آن هستند.

اسکرین تایم یکی از قابلیت‌های جدید در نسخه‌های اخیر سیستم عامل آی او اس است که از استفاده بیش از حد کاربران از آیفون‌ها جلوگیری می‌کند و در صورت مشاهده رفتار اعتیاد آمیز به تلفن‌های هوشمند به کاربران در این زمینه هشدار می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373