لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جیلبریک آی او اس 14.2 منتشر شد

جیلبریک آی او اس 14.2 منتشر شد

 پس از آماده سازی و عرضه iOS 14.2 توسط شرکت اپل، هکرهای توسعه دهنده Checkra1n Jailbreak اقدام به انتشار نسخه جدیدی از آن کرده‌اند. در حال حاضر جیلبریک آی او اس 14.2 از طریق این روش استفاده است.

این روش جیلبریک برای تمامی دستگاهی که از تراشه A11 به قبل استفاده می‌کنند، قابل اجرا است و از آن طریق می‌توان تمام آن‌ها را روی آی او اس 14.2 جیلبریک کرد. بر این اساس کاربرانی که تمایل به جیلبریک دستگاه خود با نسخه‌های آپدیت سیستم عامل آی او اس را دارند می‌توانند این به روز رسانی جدید را پس از نصب به روز رسانی‌ها دریافت کرده و از آن طریق دستگاه خود را جیلبریک کنند.

گفتنی است که در این نسخه جدید از Checkra1n Jailbreak علاوه بر اضافه شدن پشتیبانی از آی او اس 14.1 و 14.2 امکان دسترسی به حالت جیلبریک سریع و رابط کاربری‌های GUI و TUI را نیز فراهم کرده است.

در این نسخه برخی از باگ‌های مربوط به کاربری دستگاه‌ها پس از جیلبریک نیز برطرف شده است و کاربران می‌توانند به شکلی بهینه و کاربردی‌تر از دستگاه خود استفاده کنند. پس از نصب این جیلبریک روی آی او اس 14.2 کاربران متوجه خواهند شد که سرعت بوت آپ دستگاه آن‌ها به شکلی قابل توجه و محسوس نسبت به جیلبریک‌های پیشین بهبود یافته است.

گفتنی است که البته این نسخه دارای محدودیت‌ها و مشکل‌های شناخته شده‌ای است و به همین دلیل ممکن است تجربه کاربری را با اختلال مواجه کند.

لازم به ذکر است که جیلبریک یکی از کارهای منع شده از طرف شرکت اپل است و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا از جیلبریک کردن دستگاه‌ها خودداری کنند. در صورت مشخص شدن جیلبریک در دستگاه، شرکت اپل هیچ خدماتی را برای عیب یابی یا تعمیر به کاربران ارائه نمی‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373