لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: موجودی آیفون 12 به سه دلیل در سال 2021 تمام می‌شود

مینگ چی کو: موجودی آیفون 12 به سه دلیل در سال 2021 تمام می‌شود

شرکت اپل به تازگی آیفون 12 را آماده عرضه به بازار کرده است و حالا مینگ چی کو اعلام کرده که این تلفن هوشمند بیش از انتظارهای اپل فروش خواهد رفت. بر اساس ادعای این تحلیلگر تمام موجودی آیفون 12 در سال 2021 تمام خواهد شد و شرکت اپل با چالش‌های ویژه‌ای مواجه می‌شود.

مینگ چی کو سه دلیل را برای این رویداد در نظر گرفته و با اتکا بر آن‌ها اعلام کرده که شرکت اپل به خاطر همین دلایل با چالشی بزرگ مواجه خواهد شد. این دلایل در ادامه توضیح داده خواهند شد:

دلیل اول: تعبیه لنز f2.4 الترا واید در دوربین‌های آیفون و افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده در محیط‌های دارای نور کم باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران تمایل به خرید آیفون 12 پیدا کنند. لنز الترا واید کیفیت تصاویر آیفون‌ها را بالا می‌برد و همین موضوع باعث افزایش سطح درخواست محصولات شرکت اپل خواهد شد.

دلیل دوم: تعداد عدسی‌های لنز آیفون 12 نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و همین موضوع باعث شده تا کیفیت کلی تصاویر و ثبت جزئیات بیشتر نیز افزایش یابد. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا تصویر برداری با استفاده از آیفون 12 بهتر باشد.

دلیل سوم: لنز الترا واید مجهز به سیستم فوکوس خودکار شده است که باعث می‌شود تا حتی افرادی که تخصص کافی در زمینه عکس برداری و فیلم برداری ندارند نیز بتوانند تصاویر بهتری را به ثبت برسانند.

با توجه به این دلایل مینگ چی کو، می‌توان به این نتیجه رسید که دوربین با کیفیت مهم‌ترین خصیصه آیفون 12 است و همین موضوع نیز باعث فروش بیشتر این محصول نسبت به رقبا در بازار جهانی خواهد شد که در نهایت شرکت اپل را با چالش‌هایی ویژه مواجه خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373