لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با پوشش زنده کنفرانس نوامبر شرکت اپل همراه اِن ای سی باشید

با پوشش زنده کنفرانس نوامبر شرکت اپل همراه اِن ای سی باشید

شرکت اپل در جریان ماه نوامبر تصمیم دارد تا آخرین کنفرانس خود در سال 2020 میلادی را برگزار کند. با پوشش زنده این رویداد همراه اپل اِن آی سی باشید.

رویداد نوامبر 2020 اپل قرار است در روز سه شنبه، 10 نوامبر معادل 20 آبان 1399 ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز شود. با این حال اِن آی سی از ساعت 21:00 مراسم پوشش زنده را آغاز خواهد کرد و پیش از آغاز رویداد به بررسی محصولات و موارد معرفی شده در جریان آن خواهد پرداخت.

گفتنی است که در جریان این رویداد احتمالاً از محصولاتی جدید نظیر مک بوک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون در کنار برخی دیگر از محصولات جانبی نظیر ایرتگ‌ها و ایرپاد استودیو رونمایی می‌شود. اپل تصمیم دارد تا پیش از پایان یافتن سال 2020 میلادی از اولین مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون که با معماری ARM و از همان تراشه‌های 5 نانومتری A14 هستند رونمایی کند. بر این اساس به نظر می‌رسد که شرکت اپل در جریان این رویداد که در ماه آبان برگزار می‌شود، از مک بوک‌های ایر و پرو با سایز 13 اینچ رونمایی کند و آن‌ها را آماده عرضه به بازار کند.

برخی از شایعات مربوط به این رویداد حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان کنفرانس 20 آبان خود که با عنوان One more thing معرفی کرده، محصولاتی نظیر ایرپاد استودیو و ایرتگ را نیز در معرض نمایش و رونمایی قرار خواهد داد. با این حال این موضوع از طرف شرکت اپل هنوز تائید نشده است.

 برای مشاهده پوشش زنده کنفرانس نوامبر شرکت اپل همراه با گزارش فارسی می‌توانید به وب سایت و صفحه این رویداد در اِن آی سی  Apple-nic.com یا صفحه اینستاگرام اِن آی سی مراجعه کنید. همچنین میتوانید تمام اخبار شرکت اپل را در وبلاگ اِن آی سی مطالعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373