لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

«استودیو آیفون 12» برای آموزش محصولات مگ سیف منتشر شد

«استودیو آیفون 12» برای آموزش محصولات مگ سیف منتشر شد

اپل با انتشار صفحه استودیو آیفون 12 به کاربران کمک می کند تا قبل از سفارش و خرید اکسسوری‌های مبتنی بر مگ سیف بتوانند رنگ آنها را با آیفون خود هماهنگ کنند.

اپل اخیرا صفحه استودیو آیفون 12 را منتشر کرده که از طریق وب در دستگاه‌هایی مثل آیفون و آیپد قابل دسترسی است. در این صفحه کاربر می‌تواند مدل‌های آیفون 12 را با قابهای متنوع و زیبای مگ سیف، همچنین کیفهای پول را که با رنگهای متفاوت عرضه شده هماهنگ کرده و مدل دلخواه خود را انتخاب کند.

کاربران برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید وارد صفحه استودیوی آیفون 12 شده و سپس یکی از مدل‌های آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را انتخاب کنند. مرحله بعد با اسکرول به سمت پایین صفحه با انتخاب رنگ آیفون خود و سپس انتخاب رنگ قاب مگ سیف یا کیف پول، هماهنگی آنها را با هم مشاهده نمایند. حتی با گرفتن اسکرین شات از صفحه آن را نزد خود نگه دارند.

این قابلیت برای انتخاب رنگ دلخواه بند اپل واچ در صفحه استودیوی اپل واچ هم وجود دارد. اپل در جریان معرفی و عرضه اپل واچ سری جدید، بندهای بسیار زیبا و با کیفیت بالا که از تنوع رنگی بالایی برخوردار بوده را عرضه کرده است. به همین دلیل برای راحتی کاربران این امکانات در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا بتواند بند اپل واچ خود را متناسب با سلیقه خود انتخاب کند. حتی در راستای انتخاب سایز درست بند اپل واچ هم یک صفحه در سایت اپل طراحی شده که با راهنمایی دقیق به کاربر کمک می‌کند تا سایز مناسب خود را پیدا کند.

گفتنی است که اپل برای معرفی صفحه استودیوی آیفون 12 آن را در توئیتر باهشتگ #iPhone12sudio در معرض دید کاربران قرار داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373