لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش هوم پاد مینی با قیمت 99 دلار آغاز شد

پیش فروش هوم پاد مینی با قیمت 99 دلار آغاز شد

 پیش فروش هوم پاد مینی جدید در وب سایت رسمی اپل با قیمت 99 دلار شروع شده است، همان طور که انتظار می‌رفت در ماه نوامبر عرضه شود.

با وجود کارایی نسبتاً بالا اختلاف قیمت خیلی زیادی بین هوم پاد مینی و هوم پاد نسل اول با قیمت 299 دلار دیده می‌شود و به همین دلیل این محصول جدید محبوبیت زیادی بین طرفداران اپل پیدا کرده است. انتظار می‌رود پیش فروش این محصول با استقبال زیادی مواجه شود.

اپل هوم پاد مینی را به عنوان یک قالب جمع و جور در جریان رویداد اکتبر خود معرفی کرده است. «باب بوچرز» معاون ارشد بازاریابی جهانی محصولات اپل می‌گوید که هوم پاد مینی با حفظ حریم شخصی و امنیتی طراحی شده است و می‌تواند همه انتظارهای مشتریان را از یک بلندگوی هوشمند برطرف ‌کند. هوم پاد مینی یک دستیار صوتی هوشمند در کلاس جهانی است که می‌تواند صدای شگفت انگیزی برای شنیدن موسیقی ارائه دهد، همچنین برای هر یک از افراد داخل منزل یک تجربه شخصی ایجاد می‌کند.

هوم پاد مینی یک بلندگوی هوشمند بهینه شده برای هر کسی است که یک دستگاه اپل دارد و تمایل به کامل کردن اکوسیستم هوشمند سازی خانه خود دارد. این اسپیکر به راحتی با آیفون و برای پخش موزیک کار می‌کند و می‌تواند پاسخگوی تلفن باشد یا پیشنهاد‌های شخصی برای شنیدن موسیقی را به کاربران ارائه کند. همچنین توانایی افزایش صدای اپل تی وی و پخش موسیقی از مک را دارد. بسیاری از نوآوری‌های اپل در این بلندگوی کوچک فشرده و کوچک قرار گرفته که با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان و طرفداران اپل ارائه شده است.

اپل اشاره می‌کند که دستگاه کوچک با داشتن فقط یک درایور تک گانه با زاویه رو به پایین می‌تواند صدای 360 درجه ایجاد کند. همین قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که هوم پاد مینی را در هر جای خانه قرار داده و صدای موزیک را به راحتی بشنود.

هوم پاد هشت درایور دارد که شامل یک ووفر قوی و هفت توییتر است. از طرف دیگر هر درایوری آمپر خاص خود را دارد. با این حال هوم پاد مینی فقط یک درایور دارد که باید به جای ووفر و توییتر عمل کند که در مقایسه با هوم پاد نسل اول تفاوت بسیار مهمی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420