لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پادکست محتوای اختصاصی بیشتری پیدا می‌کند

اپل پادکست محتوای اختصاصی بیشتری پیدا می‌کند

 اپل برای کسب پادکست‌های جدید، با شرکت Wandery رایزنی کرده تا محتوای آن را تصاحب و آن‌ها را به صورت انحصاری منتشر کند. Wandery یکی از چند شرکت‌هایی است که اپل برای بهبود محتوای انحصاری اپل پادکست صحبت کرده است.

بنابر گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری بلومبرگ شرکت Wandery مبلغ 300 تا 400 میلیون دلار را برای واگذاری شبکه پادکست انحصاری خود در نظر گرفته است. گفته شده که اپل و سونی دو شرکت تا از چهار علاقه‌مند به تصاحب پادکست‌های جدید از این شرکت هستند. قابل ذکر است که اسپاتیفای به‌عنوان یکی از اپلیکیشن‌های میزبان پادکست علاقه‌ای برای به دست آوردن این شبکه پادکست نداشته است. شاید به این دلیل باشد که قبلاً بسیاری از اپلیکیشن‌های پادکست را به دست آورده است.

بلومبرگ شرکت Wandery را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌ها و استودیوهای مستقل تولید پادکست توصیف می‌کند که در یک ماه تعداد مخاطبین آن به بیش از 8 میلیون نفر رسیده است.

شایعه‌ها نشان می‌دهند که در ماه‌های آینده ممکن است معامله‌ای برای کسب پادکست جدید انجام شود اما احتمال دارد مذاکره به طور موفق پیش نرود. ظاهراً مشخص نیست که چه کسی برنده معامله خواهد شد ولی بلومبرگ خاطر نشان می‌کند که مبلغ 300 تا 400 میلیون دلار می‌تواند برخی از علاقه‌مندان به خرید پادکست جدید را بترساند و آن‌ها را مجبور به عقب نشینی کند.

گفته شده که اپل و سونی دو تا از آخرین شرکت‌هایی هستند که برای کسب پادکست جدید با شرکت Wandery مذاکره کرده‌اند.

اوایل امسال اعلام شده که اپل تی وی پلاس یک پادکست سریالی محدود را با عنوان آن WeWorkتوسعه داده که بر اساس پادکست «WeCrashed» از شرکت Wandery است. شایعه‌ها نشان می‌دهد که این شرکت در حال توسعه بیش از 10 پادکست به صورت نمایش تلویزیونی است.

ذکر این نکته جالب به نظر می‌رسد که اپل به آرامی پادکست‌های خود را توسعه می‌دهد. به طوری که علاوه بر پادکست اپل تی وی پلاس، اپلیکیشن پادکست Scout FM را اوایل امسال به دست آورده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373