لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ارائه سیاست نامه حریم شخصی اپلیکیشن‌ها را اجباری می‌کند

اپل ارائه سیاست نامه حریم شخصی اپلیکیشن‌ها را اجباری می‌کند

 اپل با معرفی سیستم عامل iOS 14 اقدام به اجباری کردن ارائه سیاست نامه حریم شخصی اپلیکیشن‌ها کرده است.

برچسب جدیدی برای حریم خصوصی در اپ استور اضافه شده که با هدف معرفی و عرضه سیستم عامل جدید ارائه نشده بود، اما حالا قرار است این مسئله برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها اجباری شده است.

اخیراً اپل اعلام کرده که توسعه دهندگان از هشتم دسامبر باید اقدام به ارائه اطلاعاتی درباره حریم خصوصی و جمع آوری اطلاعات اپلیکیشن‌های خود کنند و برچسب حریم شخصی خود را به کاربران ارائه دهند.

برچسب حریم شخصی اپلیکیشن لیستی از محتوای موجود در اپلیکیشن و نحوه جمع آوری اطلاعات را نشان می‌دهد. در واقع برچسب حریم خصوصی می‌تواند اطلاعات مفیدی از آنچه در یک برنامه وجود دارد را قبل از دانلود برنامه از اپ استور آی او اس یا مک در اختیار کاربر بگذارد.

برچسب حریم خصوصی اپلیکیشن لیستی از اطلاعات جمع شده توسط یک برنامه را تهیه و تصویری از آن را نشان می‌دهد. نکته قابل توجه این است که توسعه دهندگان هنگام به روز رسانی برنامه‌ها باید اطلاعات جدید را به گزارش اطلاعات قبلی اضافه کنند.

قابل ذکر است که سایت توسعه دهندگان اپل هشدار می‌دهد که توسعه دهندگان حریم شخصی اپلیکیشن همه اطلاعات جمع شده مربوط به برنامه‌ها و سایر شرکت‌ها را باید افشا و به روز رسانی کنند. به عنوان مثال اگر برنامه‌ای قرار است مکان دقیق شما را بداند، قبل از دانلود کاربر آن را متوجه می‌شود. حتی اگر عملکرد GPS از برنامه حذف شده باشد یک برچسب جدید باید آن را منعکس کند.

در صورتی که ارائه برچسب حریم خصوصی اختیاری باشد، اپل استثنائاتی را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که اگر اپلیکیشنی قصد دارد کاربر را به طور دائم ردیابی کند، قبل از قرار گرفتن روی گوشی کاربر از آن مطلع خواهد شد.

ارائه این اطلاعات راه ساده‌ای است برای هشدار دادن به کاربران که چطور از اطلاعات گوشی برای ردیابی آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین اپل مجوز اطلاعات داخل برنامه‌ها را به شدت کنترل می‌کند در حالی که این برچسب‌ها می‌توانند یک خط دفاعی اولیه باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420