لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود تمام مجموعه والپیپر آیفون 12

دانلود تمام مجموعه والپیپر آیفون 12

آیفون 12 و آیفون 12 پرو به تازگی آماده عرضه شده است و حالا مجموعه والپیپر این محصولات از جمله مواردی است که طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند. والپیپر آیفون 12 و آیفون 12 پرو از همین حالا در دو حالت لایو و ثابت با نهایت کیفیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

یک آلبوم عمومی در سرویس Google Photos تمامی والپیپرهایی که تا به امروز از سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس عرضه شده را با نهایت کیفیت در اختیار کاربران قرار داده است. در آپدیت جدید این آلبوم می‌توان تمام مجموعه والپیپر آیفون 12 و آیفون 12 پرو را با کیفیت نهایی دانلود و نصب کرد.

این مجموعه شامل 8 والپیپر آیفون 12 پرو می‌شود که به صورت دو تایی برای هر یک از چهار رنگ این تلفن هوشمند عرضه شده است.

علاوه بر این، 10 والپیپر آیفون 12 نیز به صورت لایو و ثابت آماده عرضه شده است و از همین حالا کاربران امکان دانلود و نصب آن‌ها را دارند که در مجموعه شامل 28 تصویر جدید می‌شود که برای این تلفن‌های هوشمند آماده عرضه شده است.

این والپیپرها با همان طراحی تصاویر آبستره‌ای که شرکت اپل در چند سال گذشته برای آیفون‌ها نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس در نظر گرفته طراحی و تولید شده است و کاربران می‌توانند آن‌ها را روی تمامی دستگاه‌های خود تنظیم کنند.

برای دانلود و نصب این والپیپرها می‌توانید به آلبوم Google Photos والپیپر آیفون مراجعه کرده و این تصاویر جدید را با نهایت کیفیت دانلود و نصب کنید. اگر از سرویس مدیریت تصاویر گوگل استفاده می‌کنید نیز می‌توانید هر یک از تصاویر را در آلبوم مشخصی از اکانت خود ذخیره کنید و بدون اینکه فضای داخلی دستگاه خود را پر کنید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420