لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورتنایت در آیفون دوباره قابل اجرا شد

فورتنایت در آیفون دوباره قابل اجرا شد

چند ماهی از مسدود شدن فورتنایت در آیفون می‌گذرد و حالا برخی گزارش‌ها از بازگشت غیرمستقیم این بازی به پلتفرم آیفون خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مرکزی انگلستان، فورتنایت در آیفون دوباره قابل اجرا شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس به آن دسترسی داشته باشند. البته این خبرگزاری اعلام کرده که هنوز هیچ راهی برای دانلود و نصب فورتنایت از طریق اپ استور یا سرویس‌های دیگر نیست، بلکه این بازی از طریق سرویس GeForce Now آماده عرضه شده است.

در حقیقت کاربرانی که از طریق GeForce Now به بازی‌های مبتنی بر پردازش ابری دسترسی دارند، می‌توانند با استفاده زا آیفون‌ها به این بازی دسترسی داشته باشند و فورتنایت را در آیفون اجرا کنند.

GeForce Now از مرورگر سافاری پشتیبانی می‌کند و اپل هیچ راهکاری برای مسدود کردن آن در نظر نگرفته است. در حقیقت هر دستگاهی که بتواند از طریق مرورگر به GeForce Now متصل شود، می‌تواند به فورتنایت دسترسی داشته باشند. این مسئله به معنای آن است که GeForce Now برای انجام کارهای مختلف نیازی به اپلیکیشن نصب شده روی آیفون ندارد و همه بازی‌ها را صرفاً از طریق یک مرورگر اجرا می‌کند.

تا پیش از این اپل طی مبارزه حقوقی خود با اپیک گیمز تصمیم به حذف فورتنایت از اپ استور گرفته بود. اما حالا مشخص شده که فورتنایت در آیفون نه تنها دوباره قابل اجرا و استفاده است، بلکه کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر وب نیز به آن دسترسی داشته باشند و حتی نیاز به نصب نرم افزار جدیدی ندارند.

فیل اسپنسر نیز به عنوان مدیر بخش توسعه بازی‌های ویدیویی مایکروسافت نیز اعلام کرده بود که ایکس کلاود به زودی از طریق همین روش به کاربران آیفون ارائه خواهد شد و نیازی به نصب اپلیکیشن از طریق اپ استور ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373