لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش آیفون 12 پرو مکس و 12 مینی آغاز شد

پیش فروش آیفون 12 پرو مکس و 12 مینی آغاز شد

 اپل اعلام کرده که پیش فروش آیفون 12 پرو مکس و 12 مینی از دیروز 6 نوامبر شروع شده و با فاصله چند روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

از ششم نوامبر پیش فروش آیفون 12 پرو مکس و 12 مینی آغاز شده و گفتنی است که برخی مشتریان که سفارش خود را قرار داده‌اند شاهد تغییر وضعیت سفارش به آماده برای فروش شده‌اند.
قابل ذکر است که سفارش‌هایی که در حال آماده سازی هستند قابل لغو نبوده و مشتریانی که برای پیش فروش آیفون 12 پرو مکس اقدام کرده‌اند می‌توانند از طریق روش پستی و ردیابی شماره مرجع سفارش خود را پیگیری کنند.
اولین مشتریانی که شروع به پیش خرید کرده‌اند، اسکرین شات‌هایی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد که درخواست‌های آن‌ها آماده ارسال در روز شنبه هفته آینده است.
آیفون 12 مینی و پرو مکس به قدر کافی تولید و ارائه شده و اپل در زمینه تأمین بازار از این محصولات مشکلی ندارد. هر چند که برخی ظرفیت‌ها و رنگ‌های آیفون 12 پرو مکس از طرف برخی اپراتورها تا اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر به دست مشتریان نخواهد رسید.
همچنین مدل‌های آیفون 12 مینی برای کسانی که پیش خرید کرده‌اند و حتی مشتریانی که از فروشگاه خرید می‌کنند کاملاً موجود و در دسترس خواهد بود و گفتنی است که در برخی مناطق هم این دو مدل آیفون در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
طبق بررسی‌های انجام شده پیش فروش آیفون 12 پرو مکس 128 گیگابایتی به رنگ آبی اقیانوسی بسیار پرطرفدار بوده و همراه با آیفون 12 پرو در همان رنگ موجود و به فروش می‌رسد. با توجه به این موضوع می‌توان پیش بینی کرد که آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی از هفته آینده در بازار ایران آماده عرضه باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373