لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه شارژر Magsafe Duo همچنان مشخص نیست

تاریخ عرضه شارژر Magsafe Duo همچنان مشخص نیست

در جریان کنفرانس اکتبر 2020 شرکت اپل در کنار محصولات اصلی و جانبی خود، از شارژر Magsafe Duo نیز رونمایی کرده بود که هنوز آماده عرضه به بازار نشده است.

اپل اعلام کرده که این محصول با قیمت 129 دلار آماده عرضه می‌شود، اما هنوز تاریخ مشخصی را برای عرضه آن در نظر نگرفته است. این مسئله به این معنا است که شرکت اپل هنوز برای آماده سازی و عرضه این محصول آماده نشده است. تا پیش از این اپل پروژه‌ای با عنوان ایر پاور را در سال 2017 آغاز کرده بود و تصمیم داشت تا در سال 2018 میلادی این محصول را آماده عرضه کند. اما این پروژه در نهایت متوقف شد و شرکت اپل اعلام کرد که ایر پاور هرگز آماده عرضه نخواهد شد.

در این میان، معلوم نبودن تاریخ عرضه شارژر Magsafe Duo باعث شده تا بسیاری از کاربران احتمال توقف پروژه آن را مطرح کنند. هرچند که تحلیلگران تأکید کرده‌اند که این بار اپل شارژر Magsafe Duo را آماده عرضه می‌کند و تلاشی برای توقف پروژه تولید آن منتشر نشده است، اما عدم عرضه و آماده سازی آن باعث شده تا برخی از افراد این موضوع ابراز نارضایتی کنند.

علاوه بر این، یکی از قاب‌های چرمی مبتنی بر سیستم ارتباطی MagSafe نیز که در وب سایت شرکت اپل آماده معرفی شده بود، هنوز آماده عرضه نشده و کاربران هنوز به خرید این محصول در دسترسی ندارند.

اپل احتمالاً عرضه این محصولات جانبی را پس از آن آغاز می‌کند که فرایند فروش آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی را به سرانجام برساند. اپل امسال آیفون‌های خود را در چهار مدل و در دو فاز آماده عرضه کرده است که شامل آیفون 12 و آیفون 12 پرو در فاز ابتدایی و در ماه اکتبر و آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی در ماه نوامبر و فاز دوم به حساب میاید.

پس از آغاز فرایند عرضه تمامی آیفون‌ها، اپل احتمالاً عرضه و فروش محصولات جانبی خود را آغاز خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373