لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر احتمالی ایرپاد 3 لو رفت

تصاویر احتمالی ایرپاد 3 لو رفت

بنابر شایعه‌های منتشر شده اخیراً ایرپاد نسل سوم در برخی از وب سایت‌های چینی ظاهر شده و این شاهدی است مبنی بر اینکه اپل در حال کار کردن روی مدل‌های به روز شده هدفون‌های بی‌سیم بسیار محبوب خود است.

وب‌سایت 52audio تصویری از ایرپاد 3 به اشتراک گذاشته که شباهت بسیار زیادی به ایرپاد پرو دارد. حتی گزارش مشابهی در وبلاگ ژاپنی MacOtakara که تحت عنوان اولین نگاه به ایرپاد 3 اشتراک گذاری شده است که تائید کننده این موضوع است. این تصویر که در وب سایت‌های مختلف در حال دست به دست شدن است بخشی از هدفون بی‌سیم اپل و قاب شارژ آن را نشان می‌دهد.

این تصویر حتی بدون پرداختن به جزئیات گزارش منتشر شده از بلومبرگمبنی بر عرضه مدل‌های ایرپاد تقویت می‌کند.

همچنین در این گزارش اشاره شده که اپل در حال کردن روی دو مدل ایرپاد جدید است که شامل ایرپادهای نسل سوم است که قرار است جایگزین ایرپادهای نسل دوم یا مدل مقرون به صرفه شود.

طراحی آپدیت ایرپادهای جدید شبیه ایرپادهای پرو فعلی است که ساقه کوتاه‌تری دارد و فاقد روکش پلاستیکی شده است. اپل همچنین در حال بررسی راهی برای بهبود عمر باتری ایرپادهای جدید است تا از آن طریق بتوانند ایرپادهایی با عمر باتری بهینه را آماده عرضه به بازار کند.

گرچه به نظر می‌رسد طراحی آن شبیه ایرپاد پرو است ولی ظاهراً ایرپاد 3 جدید ویژگی Active Noise Cancellation را ندارد. گزارش شده که اپل در حال کار کردن روی ایرپاد پرو با شکل گرد و کوچک‌تر است. همین موضوع باعث شده تا برخی از تحلیلگران این تصاویر را به ایرپاد پرو لایت که تا پیش از این نیز شایعاتی در مورد آن وجود داشت نسبت دهند.

البته هنوز مشخص نیست که شرکت قرار است مدل‌های ایرپاد جدید را چه موقع رونمایی کند ولی بلومبرگ می‌گوید تا 2021 معرفی نخواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420