لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه از باتری آیفون نگهداری کنیم؟

چگونه از باتری آیفون نگهداری کنیم؟

شرکت اپل در وب سایت رسمی خود صفحه‌ای را منتشر کرده که در مورد دلیل استفاده از باتری لیتیومی و نگهداری از آن توضیح داده است. در این صفحه به این سؤال که چگونه از باتری آیفون نگهداری کنیم نیز پاسخ داده شده است.

شرکت اپل در ابتدا در مورد دلیل استفاده از باتری لیتیوم یون در محصولات خود سخن به میان آورده است: 

چرا باتری لیتیوم یون؟

در مقایسه با فناوری سنتی باتری‌ها، باتری‌های لیتیوم یونی سریع‌تر شارژ می‌شوند، دوام بیشتری دارند و چگالی توان بیشتری دارند که به لطف آن می‌توان در حجم بسیار کوچک از توان بیشتری از آن‌ها بهره برد. زمانی که شما اطلاعات لازم در مورد نحوه استفاده از آن‌ها را بدانید، خواهید دانست که چطور از محصولات مبتنی بر آن‌ها استفاده کنید.

اپل در ادامه به نحوه کارکرد قابلیت فست شارژ در باتری آیفون اشاره کرده است:

 

این باتری‌ها برای راحتی بیشتر، سریع‌تر شارژ می‌شوند و طول عمرشان دیرتر به پایان می‌رسد

باتری لیتیوم یونی تعبیه شده در دستگاه شما، از قابلیت شارژ سریع استفاده می‌کند تا با سرعت بیشتری به شارژ 80 درصد برسد. پس از آن سرعت شارژ کاهش پیدا می‌کند تا شارژ کامل شود. مقدار زمانی که برای پر شدن 80 درصد ابتدایی نیاز است، به مسائلی چون تنظیمات شخصی شما و نوع دستگاهی که در حال شارژ آن هستید بستگی دارد. نرم افزارها ممکن است زمان شارژ شدن پس از 80 درصد را تغییر دهند که این موضوع به افزایش دما و میزان مصرف هر یک از آن‌ها مربوط است. این فناوری ترکیبی نه تنها باعث شارژ سریع‌تر دستگاه شما می‌شود، بلکه طول عمر کلی باتری دستگاه شما را نیز افزایش می‌دهد.

این روش باعث شارژ شدن آسان‌تر دستگاه شما می‌شود

باتری لیتیوم یون تعبیه شده در دستگاهتان را هر زمان که می‌خواهید شارژ کنید. نیازی به خالی کردن 100 درصد باتری پیش از اتصال به شارژر نیست. باتری‌های لیتیوم یون اپل از سیکل شارژ استفاده می‌کنند. شما زمانی یک سیکل شارژ را کامل می‌کنید که به مقدار 100 درصد از شارژ باتری خود استفاده کرده باشید، این مسئله لزوماً در فرایند یک شارژ اتفاق نمی‌افتد. برای مثال اگر شما 75 درصد شارژ باتری را در طول یک روز مصرف کنید، و سپس به طور کامل دستگاه را در طول شب شارژ کنید، 25 درصد اولیه مصرف شده در روز بعد، یک سیکل کامل 100 درصد را پر می‌کند. ممکن است پر شدن یک سیکل کامل چند روز طول بکشد، هر نوع باتری با ظرفیت متفاوت، پس از شارژ دوباره نیز به صورت دقیق محاسبه می‌شود. ظرفیت و طول عمر باتری بر اساس سیکل‌ها تعیین می‌شود. باتری‌های لیتیوم یونی اپل حداقل 80 درصد ظرفیت خود را در اکثر سیکل‌ها نگه می‌دارند که بسته به نوع دستگاه متفاوت خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420