لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارتباط 5G برگ برنده و نجات دهنده کوالکام در بحران کرونا

ارتباط 5G برگ برنده و نجات دهنده کوالکام در بحران کرونا

 گزارش مالی اخیر منتشر شده از کوالکام حاکی از آن است که عرضه مودم‌ها و تراشه‌های مبتنی بر ارتباط 5G برگ بنده و نجات دهنده این شرکت از بحران کرونا بوده است.

کوالکام اعلام کرده که در سه ماهه سوم سال 2020 نزدیک به 8.3 میلیارد دلار درآمد از فروش تراشه‌ها و قطعات مبتنی بر ارتباط 5G داشته است و این میزان رشدی 73 درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2019 داشته است.

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، عمده درآمد شرکت کوالکام در سال 2020 میلادی مربوط به فروش قطعات ارتباطی به آیفون‌های مبتنی بر ارتباط 4G و دیگر تلفن‌های هوشمند مبتنی بر 5G بوده است. علاوه بر این، استیو مالنکوف مدیر عامل اجرایی شرکت کوالکام تأکید کرده که درآمد این شرکت در سه ماهه منتهی به 2021 احتمالاً تا حدود متفاوت‌تر خواهد بود و روی فروش حق امتیاز تراشه‌های مبتنی بر ARM متمرکز می‌شود.

کوالکام اعلام کرده که تنها از شرکت هواوی 1.8 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. در حقیقت هواوی مهم‌ترین مشتری کوالکام در این بازه زمانی حساب می‌شود که تراشه‌های ارتباطی 5G و 4G را نیز خریداری کرده است؛ اما حتی با عدم احتساب این شرکت، کوالکام همچنان 35 درصد از فروش محصولات ارتباط 5G در سال 2020 درآمد زایی داشته است. تولید تراشه‌های X60، X65 و X70 برای ارتباط 5G که بخشی از آن‌ها حتی در تلفن‌های هوشمند سری آیفون 12 آماده تعبیه شده‌اند، باعث شده تا درآمد این شرکت رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کند.

همکاری با شرکت اپل درزمینهٔ تولید تراشه‌های 5G مناسب برای آیفون‌های 12 باعث شده تا کوالکام از بحران تولید محصولات خود در دوره شیوع کرونا سربلند بیرون بیاید. این در حالی است که در سال 2017 میلادی قطع همکاری موقت با اپل باعث شده بود تا حتی مدیران کوالکام به دنبال فروش این شرکت به برادکام باشند که در نهایت این موضوع به نتیجه‌ای نرسید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373